ספר אורחים נועד לייצר מזכרת נפלאה מאירועים חשובים בחיינו דוגמת: חתונה, בת מצווה או בר מצווה, ברית, חינה או כל אירוע ייחודי אחר. עלעול בספר האורחים יזכיר לנו, גם אחרי שיעברו הרבה מאוד שנים, מי הגיע ליום המיוחד שלנו, איך הרגשנו ועד כמה התרגשנו, הוא יכול להזכיר לנו מה לבשנו ומה אכלנו ועד כמה נהנינו.

אל תתפשרו על איכות ספר האורחים. כדי שנוכל להיות בטוחים שיש לנו מזכרת שנשארת, עלינו לרכוש ספר אורחים איכותי. ספר אורחים איכותי זהו למעשה ספר שעשוי מחומרי גלם מתקדמים: כך למשל, אלבום שעשוי מעץ צפצפה נחשב לאלבום עמיד במיוחד. יש להקפיד על עוביים של חומרי הגלם גם לדוגמה, וודאו שחומרי הגלם יעמוד על 3 מ”מ עובי.

עיצובים של ספרי אורחים

בכל מה שנוגע לעיצוב ולקונספט של ספר אורחים – השמיים הם הגבול, וכל אחד יכול לצקת לתוך ספר האורחים את התוכן שמעניין אותו. יש אנשים שבתוך הספר מעדיפים לשמור רק הקדשות של אורחי האירוע. ספר אורחים שכזה יכלול הקדשות אישיות של באי האירוע וחשוב מאוד להקפיד שכל האורחים ייקחו חלק בכתיבת הספר, ויחתמו את שמם בו.

יש אנשים שמעדיפים לצקת בתוך ספר אורחים תמונות של האורחים ושל האירוע. ספר זה אמנם יראה אור לאחר האירוע – אך יש לו ערך רגשי גדול. לסירוגין, יש אנשים שלא מסתפקים במוטיב אחד ומשלבים בין הקדשות לבין תמונות, כך שהספר שלהם הוא תערובת מרהיבה של טקסט ותמונות.

ספר האורחים שלכם יכול להיות כל מה שאתם רוצים, אך הסוד הוא להפוך את הספר לאישי. איך עושים זאת? הנה כמה רעיונות:

• בקשו מהאורחים לא רק לחתום את שמם או להקדיש מילה טובה, כי אם בקשו מהם לציין אירוע מיוחד שהייתם שותפים לו. זה הפוך את הספר למעניין יותר, מרגש יותר, נוגע ואישי מאוד.

• שלבו מראש תמונות שלכם בספר האורחים, למשל תמונות מתקופת מהאירוסין או החברות ולצד כל תמונה בקשו מהאורחים לרשום את ההקדשה שלהם.

• אם אתם חובבי אמנות או שירה – שלבו שירים יפים או יצירות אמנות בספר האורחים ובקשו מכל אורח לחתום ולרשום הערה לצד השיר/יצירת האמנות שהם מתחברים אליו/ה.

הטיפ הכי חשוב שאנחנו יכולים לתת הוא להתאים את ספר האורחים לאירוע שלכם. כיום ניתן לרכוש ספרי אורחים ייעודיים לבת/בר מצוות, כאלו לחתונות, ספר אורחים לברית, ספרי אורחים לחינות ואפילו למסיבות רווקות. וודאו שאתם בוחרים בעיצוב מתאים, בכמות מספיקה של דפים, ובחברה מקצועית שתפיק לכם את הספר.

על כריכתו של הספר תוכלו לחרוט כל מה שתרצו, החל משמכם או תאריך האירוע, דרך דמויות אהובות ועד לבבות וציורים מופשטים יותר. שיהיה במזל טוב!

השארת תגובה