אלבומים לאירועים יוצרים חוויות ייחודיות וסוחפות כאשר מביטים ברגעים הגדולים והמונצחים. כשאתם מבקשים לספק לעצמכם עדנה אמתית מאירוע שעתיד להתרחש, אנו מאד ממליצים להסדיר אלבום עבורו שיתעד את התמונות הטובות ביותר שצולמו במהלכו. בחירת אלבומים לאירועים היא לא רק בחירה דקורטיבית המספקת חומר דפדוף נעים לעין, אלא גם בחירה לזכור את הרגעים הכי יפים בחיים שלכם.

כריכות עץ מהודרות בהתאמה אישית לכל אירוע

ניתן לבחור בכריכת עץ ייחודית עבור כל אירוע ואירוע. הכריכה יכולה להיות מגובשת בשלל גוונים, וכמובן גם בגוון העץ המלא על טהרת החום-כתום. על הכריכה ניתן להטביע חריטות בהזמנה אישית. בדרך כלל, מקובל לחרוט את שמו של האירוע (יום הולדת, בר מצווה, וכד’) ואת שמו של החוגג או יזם האירוע או חתן השמחה. בחלק מדגמי הכריכות ניתן גם לצרף תמונה של אישיות זו או של משהו אחר שבכוונתכם להנציח בקדמת האלבום (אדם אחר, נוף, ועוד).

פרזול או חיבור אלבום בחום על פי דרישתכם

כריכה מפורזלת היא כריכה ספירלית אשר מאחורי האלבום מעוצבת בצורת עיגולים אליהם מושחלים הדפים שלו. חיבור בחום הוא חיבור בו הדפים והחלק הקדמי של האלבום נראים כמקשה אחת ולא ניתן לראות איזשהו פרזול חיצוני המחבר ביניהם. שתי הדרכים יוצרות חיבור חזק, איכותי ונוח לדפדוף. פשוט תבחרו את סוג חיבור האלבום אליו אתם הכי מתחברים בפאן הדקורטיבי.

מבנה דף האלבום – האלמנט שירגש שאתכם באמת

המבנה של הדף מתחלק לדני נושאים מהותיים: האם הוא יהיה אורכי (פורטרט), או רוחבי (נוף)? האם גודלו של כל דף יהיה A4, גדול מכך או קטן מכך? כמה תמונות ייכנסו לכל דף באלבום? יש שיעדיפו הרבה תמונות קטנות ויש שיעדיפו מעט תמונות גדולות. היות וטרם גיבשתם את האירוע, ועל כן גם האלבום לא נראה באופק, מומלץ להנחות את הצלם לצלם ברזולוציה הגדולה ביותר שיש לו במצלמה על מנת שלא תהיה לכם מגבלה בשינוי גודל התמונות: להקטין תמונה גדולה זה מהלך קביל בתחום הצילום. להגדיל תמונה קטנה זה מהלך בלתי כדאי, היות והוא יוצר טשטוש. כך, תוכלו להבטיח חופש מלא בניהול גודל התמונות באלבום.

השארת תגובה