חזרתם למשרד מטיול ארוך בחו”ל? חושבים שהמשרד זקוק לשיפוץ ומעוניינים לפעול לטובת העניין בלי קבלנים ובלי לערב את ההנהלה? לנו יש את הפתרונות עבורכם. באמצעות מתנות מקוריות למשרד גם אתם יכולים לחוש שעשיתם מעשה ראוי ובעל שיעור קומה לכבוד המשרד בו אתם עובדים. להלן מספר דוגמאות למתנות שיגרמו לרבים מיושבי המשרד להנאה רבה.

תמונה קשיחה לתלייה על קיר המשרד

גם לכם נמאס לראות לוחות קנבס גמישים ורפויים? עבו את המשרד בתמונות עץ, קאפה ו- MDF. חומרים אלו, בשונה ממה שחושבים, לא מצריכים חומרים מתווכים כמו נייר או סובלימציה. אנו מדפיסים ישירות עליהם וצורבים את החומר המודפס עם UV על מנת שיישאר עומד ולא ידהה או יתקלף. בהדפסה על MDF אנחנו מוסיפים גם ART SHIELD להגנה מוחלטת מדהיית צבע, צבירת אבק וסימני טביעות אצבעות.

ספר אורחים משרדי

עובדים רבים שמפוטרים או פוטרו, מבקרים במשרד, אנשי עסקים שבאים בהתקשרות עם המשרד וכד’ יחפשו תמיד, בדלפק הקבלה, את ספר האורחים בו ניתנת להם הזדמנות לכתוב מה הם חושבים על המשד וכיצד הם התרשמו ממנו. אנו ממליצים להטביע על שולחן הקבלה במשרד ספר אורחים קשיח, עם כריכת עץ שלא ניתן יהיה להשחית אותו. הספר צריך להיות מעוצב על פי הדקורציות הנהוגות בחברה שלכם או בבית העסק הפועל מאותו משרד.

קופסאות לאחסון חפצים אישיים

ניתן לצ’פר את כל מי שיושב בדלפקים ובשולחנות בקופסאות משרדיות מעוצבות עם לוגו החברה או המשרד. בקופסאות ניתן יהיה לאחסן מסמכים, כלי כתיבה וציוד עבודה נוסף לזה המאוחסן במגירות ובתאים הקיימים.

אוונגרד עיצובים – פותחים עולמות בשבילכם!

בואו להתרשם ממבחר העיצובים של אוונגרד עיצובים ולמצוא את המתנה המושלמת לחבריכם במשרד, או למשרד עצמו למען הקולקטיב. אנו מכינים כריכות לספרים וחומרים כתובים, מחברות ממותגות, לוחות עץ או MDF לתמונות קיימות, ועוד. בואו לחוות כיצד משתלבות עבודות היצירה עם העיצובים שלכם, ולעשות מהן מיצגים מלוטשים בזכות חומרי ייצור איכותיים ועמידים. אנו מציעים לקהל לקוחותינו מבחר עצום של עבודות המיועדות למשרד, הן למען עובדים ספציפיים והן למען הכלל. כל המעוניין להשקיע במשרד בו הוא עובד מוזמן לפנות אלינו ולבדוק מהן האפשרויות שלו לעשות כן.

השארת תגובה