בואו לעצב תפריט למסעדות בחברה יצירתית המתמחה במסמכי עץ. קראתם נכון: מסמכים כתובים על לוח עץ. לוח העץ ישמש ככריכה עבור תפריטכם, כשבפנים יהיו פרוסים דפי הפירוט. על מנת לעצב תפריט למסעדות כנדרש יש צורך בהבנת מספר תהליכים שיתרמו להעצמת המראה שלו:

  • עיצוב הכריכה.
  • עיצוב החלק שכורך אליה את הדפים.
  • עיצוב הדפים.

עיצוב הכריכה

החלק הקריטי ביותר בעיצוב תפריט למסעדות. זהו החלק שאותו כל הצופים מחוץ למסעדה, וכמובן הסועדים שיושבים בפנים – יראו. לכן, חשוב שהוא ייראה מרשים. אין כמו כריכה מעץ בשביל לגרום לכך להיראות בפועל. כשהכריכה בצבע חום, עם הלוגו שלכם, ועם הפרטים הבסיסיים של התפריט (סוג התפריט: עיקרי, קינוחים או אלכוהול, כמו גם כתובת המסעדה, וכד’) כל מי שיצפה בכזה תפריט יסתקרן מאד לקרוא את הכתוב בתוכו.

עיצוב החלק שכורך את הכריכה עם הדפים

חלק זה עשוי להיות ספירלי, מחורר, כריכה לא נראית מבוססת חום, שידוך, ועוד. בהדמיות המחשב שלנו אנו מציגים המון אופני חיבור של דפי הכריכה לכריכה. מאד חשוב לבחור את החלק הזה כנדרש. כפי שבוחרים פרזול לדלת הכניסה למסעדה כדי לעורר עניין, כך נהוג לעשות גם כשמעצבים תפריט למסעדות.

עיצוב הדפים

עיצוב הדפים מתבטא בצבע הדף. לרוב, דף לבן הוא שמקובל בתפריטים מסוג כזה. אבל החלק היותר מעניין הוא זה הטיפוגרפי, אשר עוסק, לעשה, באיך ייראה הכתוב. לא, אנו לא מתכוונים לאופן בו תתנסחו, אלא לצורה של האותיות. עיצוב דפי תפריט למסעדות יכול להיות באותיות דפוס או כתב, נטויים או ישרים. מאד חשוב לבחור את הטיפוגרפיה שלכם כמו שצריך, רצוי עם קונטקסט למה שאתם מוכרים במסעדה. לדוגמה, אם אתם מסעדת בשרים, היינו ממליצים להשתמש באותיות עם משולשים חדים המדמים קרני שור.

יצירת תפריט מקצועי ומעניין

מאד חשוב להתבונן ביצירת האומנות אשר תכננתם ולהיות שלמים עם כך שמדובר באייטם מעניין, מקורי, יפה ומושך עיניים. התפריט לא נועד רק לחלוקה לסועדים, אלא גם להצבה בחוץ בוויטרינת המסעדה. מראהו החיצוני, ובייחוד מראה הכריכה יכול למשוך הרבה מאד קהל שכלל לא הכיר אתכם מלפני כן. אל תתפשרו על פחות משדרוג התפריט למסעדה שלכם לטוב ביותר!

השארת תגובה