אוואנגרד גאה להציג מוצרי קידום מכירות לבתי עסק, מותגים ועסקים קטנים וגדולים כאחד. מוצרי קד”מ של אוואנגרד כוללים מבחר פתרונות מקוריים לקידום העסק ומיועדים ללקוחות חדשים ולקוחות קיימים. מבין מבחר מוצרי קידום ומכירה של אוואנגרד תוכלו למצוא מוצרים בהתאמה אישית: קלסרים ממותגים, מחזיקי מפיות וכוסות עם מיתוג, פנקסים ומוצרי נייר בעיצוב לוגו אישי, מסגרות לתמונות, מוצרי ממו מעוצבים ועוד. כל מוצר ניתן להתאמה אישית עבור הלקוח, ויכול לשמש כמוצר איכותי לקידום העסק.

מוצרי קידום מכירות לבית העסק

אוואנגרד שמחה להציג ליין איכותי של מוצרי קידום מכירות לכל בתי העסק בישראל. אוואנגרד מפיקה ומתכננת את כל המוצרים בהתאם לדרישות הלקוח ובכמויות המתאימות תוך זמן קצר. לכל בית עסק ניתן למצוא את הפתרון המתאים.

מוצרי קידום מכירות מתאימים לא רק להגדלת בתי העסק, אלא גם לשימור לקוחות קיימים. מוצרי קד”מ מאפשרים מיתוג מקצועי ואיכותי לבית העסק, קטן או גדול ככל שיהיה, והוא משרת אותו נאמנה לא רק בלקוחות שנחשבים “במגרש הביתי שלו”.

מוצרי קד”מ מתפקדים גם כמוצרי שיווק ופרסום לכל דבר. מוצרים אלו “מדברים” בשם העסק, בשפה שלו וברעיונות שהוא רוצה להביע. הם מעוצבים בצורה שמשקפת את רוח בית העסק (כמו לדוגמא, מוצר עם חריטה אישית, שמסמלת את הטיפול והיחס האישי ללקוח), והלוגו המתנוסס על המוצר מעורר סקרנות רבה של הלקוח.

כמו כן, המוצר משווק את בית העסק כמקום המביא שירותים איכותיים, והופך אותו מבית עסק “קטן”, לבית עסק ייחודי מכוון לקוח. מוצרי השיווק והפרסום של אוואנגרד יכולים לשדרג בהחלט את תדמית העסק שלכם, אתם מוזמנים להתרשם ממבחר המוצרים וליצור עמנו קשר לפרטים נוספים.

השארת תגובה