לרגל החגים, נהוג לתת מתנות לעובדים, אבל בשונה ממה שנדמה לכם, לא בתלושים לחג הם מעוניינים (ברובם) אלא במתנה שתיצור איזשהו עניין ערכי, ותגרום להם לזכור את קבלתהּ לזמן רב. ניתן לקנות המון מתנות מסוג זה, אך לפני שניגש לפרט עליהןף חשוב לנו להדגיש כיצד מומלץ לבחור אותן. ניתן לבחור בין מתנה שקשורה לכל עובד ועובד בנפרד, המכילה, למשל, תמונה של כל אחד מהם, ואז כל עובד מקבל מתנה שונה. אם אתם מעוניינים לעשות לעצמכם את החיים קלים יותר, ניתן פשוט לקנות את אותה מתנה לכל צוות העובדים, תוך בחירתהּ על בסיס הזיקה לחג שבפתח.

שלט עץ עם שמו של החג בצירוף ברכה

זוהי מתנת החג הפופולרית ביותר. הכנת שלט כזה בצירוף בקבוק יין או שוקולדים ממותגים היא פעולה שמספקת לכם את המתנה המושלמת לתת לעובדים.

אתם תדאגו לכיבוד, אנחנו נדאג לשלט הממותג. אם תשלחו לנו מראש תצלומים של הכיבוד והיין שתשימו בתוך המתנה, אנו נדע בדיוק איזה שלט יתאים לקונספט מבחינה עיצובית וניערך בהתאם.

מתנה לחגי תשרי: יומן עור ממותג עם לוגו החברה

חגי תשרי מסמלים, איך לא, את תחילת השנה. זהו בדיוק הזמן בו פקע היומן הקודם ומתחיל היומן החדש. העניקו לעובדים שלכם יומן ממותג, עם לוגו החברה שלכם, והתאריכים העבריים רשומים לצד אלו הלועזיים. יומן שכזה מהווה עבורם לא רק מתנה עיצובית אלא גם שימושית. עצות ל- “תיבול” המתנה: ערכת כתיבה ממותגת כמו עטים ודפי ממו מעוצבים.

אוונגרד – חברת העיצובים המושלמת לחברות וארגונים

אנו מתמחים בהדפסת כריכות מכל הסוגים: עץ, עור, קאפה ועוד. ניתן לשלב תמונות שתביאו עמכם על הכריכה. הן תודפסנהּ ישירות ללא סובלימציה, מה שיעניק לצבע ברק, הוד והדר וישמור עליו מדהייה, צבירת אבק וסימנים לא מחמיאים של טביעות אצבע.

בנוסף, אנו מייצרים שלטי עץ ממותגים המיועדים לחגים למתן מתנות. את השלט ניתן להדפיס על עץ, כשעץ אחר הוא חומר הגלם של הכתיבה. זה נעשה באמצעות חריטה וחיתוך בלייזר. לחילופין, ניתן לכתוב באמצעות הדפסת UV בצבע. לאוונגרד – ניסיון של לא מעט שנים בהכנת מתנות ממותגות לחברות וארגונים מכל הסוגים ובכל הגדלים.

השארת תגובה