וועד הורים בכיתות א’? הילדים לפני קבלת מתנות הכניסה לבית הספר? כבר קניתם אותן? לפני שאתם מציגים אותן לילדים, מומלץ לעבור אצלנו. אנו ניקח את המתנות שכבר רכשתם ונעצב אותן מחדש כך שגם הילדים ייהנו יותר וגם אתם תראו מולכם מתנות יפות ומרשימות בהרבה מהמקוריות. קניתם, למשל, ארגז כלי עבודה לבנים, ותיבת בובות לבנות?

אנו ניקח את קופסאות האחסון הללו ונהפוך אותן לממותגות בעיצוב המיועד לילדים. אנו נשתמש בהדפסה ישירה על המוצר, ללא חומרים מתווכים, מה שייתן ערך מוסף לפעולה, וימנע דהיית צבע לשנים רבות. אנו נוכל להגדיל לעשות, ולכתוב בעץ על קופסאות המתנות באמצעות חיתוכו וחריטתו ישירות על המוצר באמצעות לייזר.

עיצוב קופסאות בובות, תכשיטים וכלי עבודה שקניתם במקומות אחרים

שלחו אלינו עותק של המתנה, ואנו נבדוק מה ניתן לעשות ממנה על מנת לחדד לה את העיצוב. אין דבר כזה שאין פתרון, יש כזה דבר “חוסר מאמץ מספק”, וכאן כמעט תמיד יתגלה שיש מה לעשות כדי להשביח עוד יותר את המתנות שבדרך. גילוי נאות: אם המתנה עשויה מעור או מעץ אתם מגדילים את הסיכוי להיווצרות עיצוב חיצוני על ידנו למתנה. פלסטיק ובד הם חומרים שיש פחות אפשרויות עיצוב לגביהם, אבל גם עבורם יש לנו פתרונות.

מתנות מלאות מתוצרתנו

אם אתם שואלים את עצמכם האם ניתן למצוא כאן מתנות סוף שנה לילדי כיתות א’ בלי להתאמץ ולמצוא אותן במקומות אחרים, יש לנו כמה אפשרויות בשבילכם: תמונת מחזור בסוף השנה מעוצבת וכרוכה בכריכת עץ, עור, קאפה, ועוד. ניתן לקנות מחברות ממותגות שישמשו את הילדים במקצועות הלימוד ואפילו קלסרים ייחודיים המשמשים ילדי בית ספר בגילים קטנים.

אוונגרד – עיצוב בעץ, בעור וב- MDF

אנו נעצב עבורכם את המוצר הסופי האולטימטיבי שיהווה מתנה ממותגת לילדי כיתות א’. אנו עובדים גם עם מתנות שההורים קנו במקומות אחרים והופכים אותן לממותגות, או מספקים פתרון שהוא גם עיצוב וגם מתנה לילדים מתוצרתנו-אנו. אוונגרד סיפקה מאז ומתמיד מתנות איכותיות לילדים בני ה- 7-8, וממשיכה לעשות זאת גם השנה ובגדול. החברה עובדת עם וועדי הורים רבים ברחבי הארץ ומספקת להם את פתרונות השי הטובים ביותר לילדים שתחתם.

השארת תגובה