ברוכים הבאים לחברת אוונגרד, הבית שלכם בהדפסות על עץ. בנוסף להדפסה סטנדרטית, אנו מעצבים את העץ בתלת ממד על פי דרישותיכם, ומייצרים עבורכם גופים חרוטים בעץ. בחברתנו, הלקוח נהנה ממגוון עבודות עץ העומדות לרשותו.

חריטה וחיתוך עץ

עבודת עץ מורכבת בה אנו משתמשים בלוח עץ על מנת להכין אותיות עץ לשלט לבית, או להפוך את הלוח עתמו ללוח חרוט עם הכיתוב הנדרש. הדבר נעשה באמצעות קרן לייזר המשפיעה על העץ השפעה כפולה: היא גם הופכת אותו לטיפוגרפיה כתובה, וגם עושה זאת על בסיס יצירת כהות בקצוות החתוכים.

עץ מייפל נחשב לעץ הנמכר ביותר בתחום משום שהוא מאד בהיר, וכמעט נושק לגוון הלבן, מה שיוצר דיסוננס בין הצבע הטבעי לצבע הכהה של הקצוות. לעומת זאת, עץ אלון שהוא גם מחוספס וגם כהה פחות כדאי לשימוש בחריטה משום שהאפקט לא יהיה כל כך מורגש בשל תכונותיו הסטנדרטיות שדומות לאלו של העץ החרוט.

הדפסה על גוף העץ

ניתן להדפיס על קופסאות תכשיטים, מדפים, פלטות עץ וקאפות מכל הבא ליד. אנו מעניקים ללקוח גם הדפסות על לוחות MDF. לוחות MDF הנם לוחות המשלבים עץ וחומר מלאכותי, ואנו פיתחנו שיטה ייחודית להדפיס עליהם כך שתהיה הגנת ART SHIELD מפני דהייה וטביעות אצבע. בלוחות עץ מלאים ההדפסה נעשית בדרך שונה המבוססת על קרינת UV. זו נחשבת להדפסה העמידה והממותגת ביותר גם מבחינת העיצוב וגם מבחינת העמידות של המוצר המודפס.

הכנת כריכות

אנו מכינים כריכות בורג, ספירלה, חום (שנקראות גם כריכות קשת), ועוד. ניתן להזמין כריכת עור או עץ, וניתן לחדד את עיצוב הכריכה באמצעות הטבעת חום: הכנת דיוקן או טיפוגרפיה כתובה שנעשו בחום על גבי המוצר.

זה נראה, על פניו, כמו חריטה, אבל זה שונה, ומבוסס על עבודת מעבדה בה מעוותים את המשטח ויוצרים בו קווי מתאר המאיירים את הדיוקן המבוקש. על פי רוב, כריכות שיש עליהן הטבעות חום נחשבות למחודדות יותר מבחינה עיצובית, ומעבירות את המסר בצורה טובה. בדרך כלל משלבים אותן עם הדפסה על עץ, כאשר היא מבוססת על הכתוב על הכריכה, וההטבעה מבוססת על לוגו או איור כלשהו העוסקים בתוכן המבוקש.

השארת תגובה