ספרי אורחים לחברות

החשיבות של ספר אורחים

ספר אורחים אותו ניתן להציב בכניסה לאירוע אותו אתם מתכננים, יכול לשמש מזכרת נפלאה לאירוע המיוחד שחגגתם. חגיגות יום הולדת, בת או בר מצווה, חתונה, ברית ואפילו מסיבת רווקות יכולים להיות מונצחים בעזרת ספר אורחים מעוצב שירכז את שלל הזכרונות מהאירוע ומהנוכחים בו במקום אחד.
בעבר היינו מניחים ספר אורחים עם דפים ריקים ועיפרון בכניסה לאירוע או תמונה גדולה ומסביב מקום לרשום ברכות, אך התוצאה היתה לרוב ספר שלא נעים לקרוא בו, או תמונה ששוכחים למסגר וכך הזכרונות היו נתחבים לפינה.

ספר אורחים מעוצב

היום אפשר ליצור ספר אורחים מעוצב וצבעוני, שיעמוד בכניסה לאירוע ויכיל תמונות של החוגגים, ברכות מוכנות שהודפסו לתוכו מהמשפחה ומהאנשים הקרובים והרבה מקום לרשום ברכות ואיחולים מהאורחים בזמן האירוע.
התוצאה- ספר אורחים ססגוני ומגוון של אוונגרד הן בתמונות וברכות מודפסות והן ברכות הכתובות בכתב יד על ידי האורחים שלכם. כעת כשגיליתי את הרעיון הזה, מצאתי רעיון מעולה למתנה מיוחדת שאתן לחברתי במסיבת הרווקות שלה. אצור לה ספר אורחים מעוצב עם תמונות שלה ושל בעלה לעתיד, עם סיפור קצר אודות הכרותם והחוויות שעברו בדרך, אוסיף ברכה מקושטת ואשר עוד מקומות מוגדרים בהם החברות שלה תוכלנה בעת מסיבת הרווקות לכתוב בספר.
היום, יש לכולנו דרך לנצור זכרונות וללוות אותם עם ברכות של הסובבים אותנו באמצעות ספר אורחים מעוצב. ספר אורחים שכזה יכול להיות רעיון שלכם לאגד לעצמכם גם תמונות וגם ברכות במקום מרוכז אחד, ויכול להיות גם רעיון לאחת המתנות הייחודיות אותה אפשר להעניק לבעל השמחה. ספר אורחים כזה שמחזיק מעמד לשנים ארוכות ואינו דוהה ומכיל בתוכו קובץ של זכרונות ואיחולים, הוא הפתרון המודרני לספר האורחים המוכר והישן. ספר אורחים משמש גם מתנה ייחודית שאפשר להעניק לכל אחד.