במאמר זה תוכלו ליהנות מקובץ שאלות ותשובות אודות מתנות מקוריות. קובץ זה ילמד אתכם כיצד לאתר ולקנות מתנות מקוריות לכל מטרה: יום הולדת של קרוב משפחה, מתנה לקראת נסיעה לחו”ל, מתנה שלך כאשר אתה בחו”ל ומעוניין לחזור לארץ, וכל סוג אחר של מתנות מקוריות. המאמר ינחה אתכם כל שכל מתנה שתקנו תהיה תמיד הכי מקורית והאנשים שסביבכם לא יאמינו למראה עיניהם כאשר יצפו במתנה זו.

מתנות מומלצות לימי הולדת

חשוב לקנות מתנה אשר מסמלת תחביב כלשהו שבעל המתנה אוהב לעשות. חשוב לשלב תחביב זה במאורע כלשהו שקשור ליום הולדתו, מעבר לחג או יום קבוע מסויים שחל בו: אם, לדוגמה, מדען בפיסיקה גילה תגלית כלשהי וזכה בנובל ביום היום הולדת ניתן לשלב מוצר שקשור לתגלית שלו עם מוצר התחביב של מושא היום הולדת. שילובים אלו יוצרים מתנות מקוריות לאהוביכם שיצטרכו להפעיל את החשיבה ולהבין מהי מהות המתנות שרכשתם עבורם. אוואנגרד היא אחת מהחנויות מהן ניתן להזמין מתנות מקוריות אלו.

מתנות מומלצות למי שנוסע לחו”ל

אנו ממליצים על קניית מתנה שקשורה לארץ אליה הוא נוסע: החל מפסלונים שונים הקשורים לאותה הארץ ועד למוצרי אופנה או ביגוד הקשורים אליה. בנוסף, ניתן לצרף משהו שמזכיר מאד את מושא המתנה. אם, לדוגמה, האדם שעוזב הוא ברמן, והוא עוזב לאירלנד, ניתן לקנות לו מוצר שקשור ליין או לבירה המקומית אשר ישמש אותו שימושים רב פעמיים: קופסאות לאחסון חפצים – למשל.

מתנות מומלצות לרכישה בדיוטי פרי חו”ל

אנו חושבים שהיית צריך לקנות להם כאשר היית בעיר, אך כמוצא אחרון – ניתן תמיד למצוא מוצרים נדירים וייחודיים גם בחנויות הכי בנליות בשדה התעופה שמוצרים נמצאים שם על המדף בכמויות ובמחירים יקרים. אנו היינו עדים למקרה שאירע בברצלונה, לדוגמה, בו לקוח שלנו שכח לקנות מתנה לאחת מקרובי משפחתו והוא נכנס לחנות תכשיטים ואביזרי מטבח יקרה במיוחד. רק כאשר הסתכל בסבלנות בכל החנות מצא אסופת מתנות מקוריות במיוחד: כלי אחסון לתבליני המטבח – מעוטרים בצורות דמויות טלוויזיוניות מפורסמות שהגיעו מברצלונה ועשויות מחרסינה. בלי לחשוב פעמיים, הוא רכש מתנה זו שהייתה אחרונה על המדף והסבה הנאה רבה לקרובת המשפחה.

השארת תגובה