כתיבת עבודות שורשים באופן מרשים באלבומים מעוצבים

אם ניזכר בימים שכתבנו עבודות שורשים או ברגעים בהם הבנים הגדולים שלכם הגישו פרויקט זה, בסופו של דבר ישנם הבדלים גדולים בין הפרויקטים. תמיד ניתן לראות מיצג יותר מעוצב ויותר מרשים משל האחרים, כזה שיותר מזמין לקרוא. הסוד בהכנת עבודות שורשים ברמה זו מצוי למעשה בעיצוב האלבום. על מנת להשכיל להביא עבודות שורשים לכזו רמה, נדרש אלבום שהוא ייחודי עבור פרויקט שורשים לחטיבות הביניים. מהם מאפייניו של אותו אלבום? להלן כל המידע שתצטרכו להכיר.

רכישת האלבום – בחברת מומחים לאלבומים ואוגדנים

בחברה זו תוכלו למצוא אלבומים ואוגדנים מכל הסוגים, וביניהם אלבומי עבודות שורשים. אלבומים אלה מכילים שני סוגי תאים: תא להטבעת טקסט ותא לאחסון תמונה. כאשר התאים ייעודיים ובגודל הנכון עבור כל מיצג, חלקי העבודה נכנסים כמו לגו לאלבום והתוצאה היא עיצוב מושלם ומותאם של כל העבודה.

בחירה מעשית של אלבומי עבודות שורשים

על מנת להתחיל לבחור אלבומי עבודות שורשים, מה שנדרש הוא עותק דיגיטלי שלהם. כיום בעידן המחשבים והסורקים, קל מאד להכין גרסה אלקטרונית של האלבום. לאחר גמר הכנת הקובץ, מומלץ, בנוסף לשמירתו כמסמך, לעשות לו Render ל- PDF ואז אתם יכולים לפתוח את האלבום בתוכנת אקרובט. תוכנה זו מצביעה על רזולוציות של תמונות, על כמוצת השורות בכל טקסט ועל מראה משוער של האלבום האמיתי במציאות מבחינת גדלים ודגשים. כשהאלבום שמור בקובץ PDF קל מאד להבין מהן מידות הטקסטים והתמונות במציאות ואז אפשר להכין מחרוזת סדירה של כל רשימת הקריאה והתמונות. בדרך זו ניתן להזמין אלבום ייחודי המסוגל לארח בדיוק את הטקסטים והמיצגים בהם בחרתם להכנת העבודה.

הידור עיצוב אלבומי עבודות שורשים

על מנת להשקיע ערך מוסף בעיצוב, ניתן לשקול העברה מאלבום אנכי דמוי ספר לאלבום אופקי דמוי מיצג תמונות חגיגי. מומלץ לבחור את אמצעי הכריכה של האלבום בהתאם למה שנראה לכם הכי מזמין: כריכה בחום או כריכה באמצעות ספירלה. משימות הידור אלה משפרות מאד את עיצובו של האלבום. טיפ למשקיעים בתחום זה: חפשו אלבומי עבודות שורשים עם כריכה מעץ וברגים למען הדגשת הפאן הדקורטיבי החיצוני של המיצג על הצד הטוב ביותר. עוד אמצעי הידור הוא הדפים עצמם שלא חייבים להיות לבנים, אלא מעוצבים בהתאם לרוח הכתיבה והתמונות באלבום. בדרך זו אתם מחזקים, דרך גווני עיצוב, את הקשר בין האלבום החדש לפרויקט שעתיד להתהוות בתוכו.

נגישות
גלילה לראש העמוד
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם