אלבומי שורשים מעוצבים להטמעת עבודות שורשים

אלבומי שורשים הנם ייעודיים להטמעת עבודות שורשים בבית הספר. על מנת לבחור אותם באופן מעורר השראה, ובכדי להבטיח עבודות מעוצבות במיוחד, לא די ברכישה מקרית של אלבום, אלא צריך להתאים אותו למה שאתם מתכוונים לכתוב ולתמונות שאתם עתידים להעלות. במאמר זה ניתן ללמוד כיצד לבצע את ההתאמה הזו עבור הילדים ולצייד אותם באלבום מעוצב מן המעלה הראשונה.

עריכת רישום מלא של העבודה במחשב

בתחילה, יש לתמלל את העבודה במחשב, בצירוף העלאת תמונות סרוקות. בדרך זו יש לכם שלד לעבודה המאפשר את בחירתו העתידית של האלבום. כיום, ניתן לערוך בקלות גרסאות אלקטרוניות של עבודות שורשים עם כל מעבד תמלילים בו תחפצו, מוורד ועד לממשק הכתיבה של גוגל.

בחירת אלבום המתאים לעבודת ילדיכם

לאחר שהעבודה סוימה להיכתב, יש לכם סדר גודל של טקסטים ותמונות מסודר אחד אחרי השני. לפיו, ניתן להתאים אלבומי שורשים רלוונטיים. האלבום צריך להתאים גם בחלקיו הפנימיים למה שכתבתם וערכתם וגם לעיצוב הנכסף בעיניכם בכריכה החיצונית.

אפשרויות לעיצוב אלבומי שורשים

ניתן לעצב אלבומי שורשים בפריסה רוחבית או אנכית, ניתן להטמיע תמונת שורשים בכריכת האלבום או להשאיר את העיצוב הגרפי שלה כמו שהוא. ישנם אלבומים עם מסגרות תמונה ייעודיות בכריכה, למתעניינים. ניתן לבחור חיבור כריכה-דפים באמצעות ספירלה או חיבור באמצעות כריכה בחום. ניתן גם לעצב את הכריכה בעץ המחובר באמצעות ברגים לדפים.

בחירת אלבומי שורשים – בחברה ייעודית לאוגדנים ואלבומים

בחברה זו תוכלו למצוא את דגם האלבום המושלם באמצעות הדמיית מחשב ייעודית. האלבום הנבחר יישלח אליכם על פי הזמנה וניתן יהיה לערוך בו שינויים בחלקיו הפנימיים ובכריכה על פי בקשתכם. זהו היתרון בעבודה עם חברה ייעודית לאלבומים ואוגדנים על פני האלטרנטיבות.

יתרונות אלבומי שורשים ייעודיים על אלבומים רגילים

אלבומי שורשים נועדו להטמעת עבודות מסוג זה בתוכם. אשר על כן, הם מצוידים במיקומים מיוחדים להצבת התכנים שלכם. בשונה מאלבום רגיל, בו התוכן נדחס אחד מעל השני, כאן מדובר על אלבום מרווח המאפשר צפייה אופטימאלית בכל טקסט ותמונה. בשל כך, זהו אחד המוצרים הנדרשים בקרב הורי תלמידי חטיבות הביניים כי זה מה שמבטיח סדר וארגון נדרשים בעבודות. בנוסף, זהו פרויקט שכנראה תבקשו לקרוא אותו בהמשך חייכם, ואין כמו אלבום מעוצב בשביל לעשות כן: אלבום מעוצב ניחן בעיצוב דק יותר מאלבום רגיל ועל כן הוא מפנה יותר מקום במדף הספרים וגם הגישה אליו יותר מזמינה ומהנה.

נגישות
גלילה לראש העמוד
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם