אלבומי שורשים מעוצבים עבור תלמידי בתי הספר

כאשר מתכננים עבודת שורשים, חשוב לדאוג לאלבום שהכתיבה שלכם והתמונות שהחלטתם לצרף יתאים עבורן. כיצד הדבר נעשה? היכן רוכשים כזה אלבום וזוכים לתוצאת ההתאמה הטובה ביותר? להלן כל מה שתצטרכו לדעת על אלבומי שורשים מקצועיים שיביאו את הילדים שלכם להגיש את העבודה המדוגמת ביותר בשכבה.

הכל מתחיל בכתיבה עצמה

בעידן הדיגיטלי, בו טקסטים נכתבים במחשב ותמונות נסרקות אליו, העבודה מאד קלה ליישום בפורמט דיגיטלי. בתוך מספר דקות יהיה לכם מבנה-עבודה שתדעו איפה לכתוב בכל עמוד, כמה לכתוב (כמות שורות) ואיפה לשים את התמונות, כמו גם מה יהיו הממדים של כל אחת מהן. לאחר שהמידע הזה יהיה בידכם, ולאחר שתסיימו באמת ובתמים להקליד את העבודה, ותדעו אלו עמודים התארכו ואלו נשארו כמו שהם (ברך כלל הם לא מתקצרים, מניסיון. יש הרבה מה לכתוב על המשפחה) יהיה לכם מיצג מדויק, מעין מחרוזת חד חד מערכית של מבנה העבודה. על בסיסה, ניתן לפנות לחברה מקצועית למכירת אלבומים ואוגדנים ולבחור בה אלבומי שורשים שעשויים להתאים לסדר הכתיבה והתמונות שהתגבש אצלכם.

בחירת האלבום בפאן המבני שלו

מבנה של אלבום מכיל שני פרמטרים: פריסה וחיבור עמודים לכריכה. הפריסה עשויה להיות אופקית, עם דפים רחבים ונמוכים, או אנכית, עם דפים צרים וגבוהים. בחרו את הפריסה שלדעתכם היא הכי מתאימה. היתרון של פריסה אופקית הוא שניתן להטביע תמונה מרשימה ברזולוציית Landscape 16:9 בכריכה, אבל בפריסה אנכית הדפדוף יותר נוח ויותר מוכר מעולמות התוכן של רובנו. אחרי הכל, רוב הספרים בעולם הם אנכיים. לכן, השיקול בידיים שלכם. בתחום עיוני כמו אלבומי שורשים, חיבור הדפים לכריכה עשוי להיעשות בספירלה, בכריכה בחום ואם בחרתם כריכת עץ, אז גם עם ברגים ייעודיים.

אפיון האלבום בפאן הדקורטיבי

ניתן לשלב תמונה בחלק הקדמי של הכריכה, תמונה מייצגת כמו לוגו המשפחה או מיצג בו רואים את בניה ובנותיה המרכזיים. לחילופין, ניתן לשלב תמונת נוף או גרפיקה ממוחשבת בכריכה. הדפים בהם הטקסטים והתמונות מוטבעים/ות עשויים להיות לבנים או מגובשים בגוונים אחרים לבחירתכם. גם לחיבור האלבום בברגים, ספירלה או בחום ישנם כל מיני עיצובים שניתן לבחור. באמצעות הדמיית מחשב של חברת מומחים עבור אלבומי שורשים ניתן להגיע לעיצוב הנדרש עבור הפרויקט של ילדיכם. חשוב לעבור על כמה שיותר דגמים על מנת להסיק התאמה דקורטיבית מלאה ומרשימה במיוחד, שתביא לילד שלכם הישג של ממש: הגשת אלבום שורשים מרשים בעיצובו ובחזותו.

נגישות
גלילה לראש העמוד
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם