טיפים לבחירת יומן מסע מעוצב עבור המסע לפולין

במאמר זה נלמד כיצד לבחור יומן מסע מעוצב עבור הטיסה לפולין המתקרבת. אם יש לכם ילדים בתיכון העומדים לפני טיסה שכזו, מומלץ לדעת כיצד לבחור את יומן המסע שלהם. במקבץ טיפים זה תוכלו ללמוד כיצד זה נעשה על הצד הטוב ביותר, בהתאמה מלאה למה שנדרש מחוברת מסוג כזה.

טיפ מס’ 1 – ודאו שהכריכה מעוצבת ברוח המסע לפולין

אחרי הכל, לילדים שלכם ישנן מחברות וחוברות למכביר, בוודאי לפני הבגרויות. אם אתם והם רוצים לזכור איפה כתובים התיעודים על המסע לפולין, מומלץ שהכריכה תעוצב ברוח השואה, הגבורה ומלחמת העולם השנייה, וכמובן עם כיתוב שמדובר על יומן מסע לפולין. עיצוב שכזה יעיד כבר בכותרת היומן עבור מה הוא מיועד, וניתן יהיה לגשת לקרוא אותו עם זיהוי הכריכה. יומן מסע מעוצב בסגנון זה גם יספק השראה לילד הכותב תוך כדי המסע.

טיפ מס’ 2 – בחרו בעיגון המתאים עבור הכריכה

יש ילדים שיעדיפו עיגון ספירלי כמו במחברת מודרנית, ויש שיעדיפו עיגון ללא חלק אחורי, אשר כרוך בחום כלוא על ידי איזולירבנד מודבק. לעיגונים של הכריכה יש משמעות עיצובית לא פחות מאשר איורי ותמונות הכריכה. ספירלה שחורה ואיזולירבנד צבעוני המשמש לכריכה בחום מהווים שכבת עיצוב נוספת לשכבה הוויזואלית ולמעשה, מתכתבים איתה ועם המוטיבים שלה. בחרו יומן מסע מעוצב בהתאם לסוג העיגון הנדרש לדעתכם ולדעת הילדים.

טיפ מס’ 3 – בחירת גודל היומן

גודל היומן עשוי להיות A6, כלומר קטן בגודל פנקס, A5 בינוני ו- A4 נייר רגיל כמו של מדפסת. הדבר כמובן תלוי במקום שיש בתיק הנשיאה של הילד. אם החלטתם לרכוש יומן קטן, דאגו שהוא יהיה עבה ויכיל מספר רב של דפים שישמשו לכתיבה, כפיצוי על גודלו המצומצם.

טיפ מס’ 4 – פיצ’רים נוספים על גבי היומן

יומן מסע מעוצב הוא בראש ובראשונה יומן מסע פונקציונאלי. מומלץ לדאוג שתהיה בו לולאה להשחלת עט הכתיבה, ואם מדובר על יומן רשמי שנרכש על ידי בית הספר או העירייה לכלל התלמידים, כמובן יש להטביע את הסמלים של אותה ישות. ברכישה סיטונאית שכזו תכנון היומן צריך להתבצע בהקפדה תוך הכרה מיטבית של כל האפשרויות כמתואר במאמר זה.

נגישות
גלילה לראש העמוד
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם