יומני מסע מעוצבים למסע לפולין

יומני מסע מעוצבים המלווים את ילדיכם לקראת המסע לפולין מספקים את כל מה שנדרש עבורם על מנת לתעד את חוויותיהם ואת חוויית הקריאה המושלמת לאחר מכם. היומנים מלווים בכריכה מעוצבת עם מוטיבים של מלחמת העולם השנייה, השואה והגבורה ועל כן ניתן לדעת מה כתוב בתוכם על בסיס הצפייה בה. מהן האפשרויות לבחירת יומני מסע לפולין?

יומנים עם דפים משודכים על בסיס חלק אחורי דק

יומנים מסוג זה מזכירים מאד ספרים רשמיים, משום שהדפים אינם מעוגנים בחיבור נראה לעין. מה שמחבר אותם הוא הקרנת חום שיוצרת את הדבק התמידי ובנוסף, איזולירבנד חיצוני בהדבקה חזקה מאד שומר על החום כלוא בפנים. צבע האיזולירבנד מספק חלק משמעותי מהעיצוב. ניתן לבחור אותו בצבע כחול, טורקיז, תכלת, בורדו או חום. הכריכה עצמה בדרך כלל תגיע בצבע שנע בין חום בהיר ללבן כהה, למשל בז’. על גבי אותו צבע ניתן למצוא איורים ותמונות מהשואה, תיעודים מעניינים וכמובן את הכיתוב שמדובר על יומן מסע. ניתן לרכוש יומני מסע מעוצבים אלה בדפים קטנים מאד A6, בינוניים A5 או גדולים A4.

יומנים עם דפים המחוברים בספירלת מתכת

יומני מסע מעוצבים אלה מזכירים מאד את המחברות החדשות שהילדים משתמשים בהן אלא שכאן הספירלה גם הרבה יותר גבוהה וגם הרבה יותר עבה מהן, כמצופה מחוברת כתיבה רשמית שנעשית בטיול לפולין. יומנים אלה בדרך כלל גדולים בדפים שלהם, ומכילים גדלים כמו A5 ו- A4. עיצוב הכריכה שלהם יכול להיעשות במגוון דרכים, איורים, תמונות המחשה וכמובן טיפוגרפיה המבוססת על כיתוב שאלו יומני מסע לפולין.

בחירה סופית של היומן המבוקש

ניתן לבחור את היומן באמצעות הדמיית מחשב חזותית של חברת השיווק. בבחירה שלכם, תגלו כי בנוסף לשתי אפשרויות הכריכה שצוינו, ניתן להוסיף ליומן שלכם פיצ’רים שאולי הילדים יזדקקו להם, כמו למשל לולאת עור זעירה להטמעת עט הכתיבה בקדמת הדפים. יומני מסע מעוצבים מומלץ לגבש על פי רצון הילד הנוסע על מנת לספק לו את חוויית הכתיבה המושלמת ולשלוח אותו למסע המורכב כמו שצריך. בנוסף לקנייה פרטית, ניתן לרכוש יומנים בפריסה סיטונאית כיתתית, שכבתית ואפילו ברמת העירייה.

יומני מסע לפולין
יומני מסע לפולין
נגישות
גלילה לראש העמוד
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם