מוצרי פרסום ומיתוג לעסקים – הכירו את האפשרויות

פעמים רבות, מוצרי פרסום ומיתוג לעסקים מסייעים לבתי עסק לקבל את החשיפה הנדרשת להם. ההוצאות על פרסום חיצוני ואפילו על קידום פשוט באינטרנט אינן טריוויאליות כלל ועיקר, ומסתבר שהמוצר הפיזי עם הלוגו המוטבע עדיין עושה את העבודה עבור בעלי עסק. במאמר זה נכיר מספר שיטות לעשות זאת ולזכות את העסק שלכם בתשתית קידום אנושית שתסייע לפיתוחו בעתיד.

ימי הולדת של לקוחות ועובדים

ימים אלה מהווים הזדמנות כפולה עבורכם: אתם גם יכולים לגרום למי שיש לו יום הולדת לחוש יותר שייך וגם יכולים להשתמש ביום ההולדת שלו בשביל להזניק את הקידום של עצמכם. כיצד זה קורה? באמצעות מוצרי פרסום ומיתוג לעסקים הניתנים כמתנות יום הולדת. מה ניתן לתת? פנקסים מעוצבים, דפי ממו דקורטיביים, יומנים ממותגים עם הלוגו שלכם, מעמדים שולחניים דקורטיביים ועוד – או כמוצרים בודדים או מאוגדים בחבילה אחת. ניתן להוסיף למתנה גם בקבוק יין בכדי לחזק את הפאן האישי.
ימי חג בהם מעניקים מתנות לעובדים ולקוחות
חגי תשרי, פסח וחגי סוף השנה (עצמאות, שבועות וכד’) הם נקודות בציר הזמן בהם תרבות המתנות חוגגת ולכם זה כמובן יוסיף פרסום ומיתוג בתפוצה ענקית. מה ניתן לתת? מוצרי פרסום ומיתוג לעסקים: לדוגמה, אגדה ממותגת של פסח בשילוב בקבוק יין. למהדרין מבינכם ניתן לצרף גם פנקס ממותג או יומן שנתי מהודר, אותו נהוג לתת בתחילת השנה, לכבודה. עוד קמפיין תחילת שנה הוא לוח שנה בצירוף מעמד שולחני שניתן לדפדף באמצעותו.

עולמות תוכן של ילדים – הזדמנות להעשיר את סביבתכם במתנות

יש לכם הרבה מכרים עם ילדים שהגיעו לגיל הכנת פרויקט שורשים? אולי לגיל תיכון בו הם נוסעים לפולין? ספקו להם מוצרי פרסום ומיתוג לעסקים שהם מתנות במיוחד בשביל אירועים אלה. ניתן לספק להם אלבום שורשים להטמעת התכנים הכתובים והמצולמים בתוכו או יומן מסע לפולין. בדרך זו אתם מראים שאכפת לכם מחוויית גידול הילדים שלהם ושהעסק שלכם נמצא גם שם. כמובן שילדים אחרים ישאלו מהו לוגו העסק הזה וזה יכול להביא לכם ים של חשיפה.

מוצרים כתובים עם לוגו עסקי – תשתית הקידום המושלמת בשבילכם

“מרוב עצים לא רואים את היער” נאמר רבות ברבות השנים וכאן, ביטוי זה תקף במיוחד. בבתי עסק רבים משקיעים בקידום אינטרנטי, בפרסום ממומן ואף בפרסום במשרדי יח”צ אבל שוכחים כי מוצרי פרסום ומיתוג לעסקים כרוכים בהשקעה פחותה בהרבה ומביאים תוצאות במהירות. מתעניינים בקידום? צרו קשר עם חברת מוצרי פרסום ומיתוג לעסקים!

נגישות
גלילה לראש העמוד
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם