מוצרי פרסום ומיתוג לעסקים כמתנות שי וציוד משרדי

אין ספק שאחד הפרמטרים החשובים בניהול עסק הוא המיתוג שלו והטבעת הלוגו כמה שיותר פעמים, ובכמה שיותר במות. ישראל היא מדינה קטנה אבל עם כמות גדולה מאד של עסקים וכולם רוצים את הבימה לעצמם. ישנן דרכים מאד חכמות שידועות למעטים בשביל להגיע לאותה בימה. רמז: הן לא עוברות בשילוט דיגיטלי בעשרות אלפי שקלים מטעם משרדי הפרסום, אלא פשוטות בהרבה ומביאות תוצאות פי כמה יותר טובות.

מוצרי צריכה עם הלוגו שלכם בכמה שיותר בתי אב – יתרון עבורכם

דמיינו שיש לכם לוח שנה עם הלוגו שלכם, מעמד לדפי ממו עם הלוגו שלכם, דפי ממו עם הלוגו שלכם, פנקסים ומחברות בית ספר עם הלוגו שלכם. דמיינתם? ובכן, כך מממשים זאת: פונים לחברה שזו המומחיות שלה ופשוט מזמינים את המוצרים. איך מחלקים את המוצרים ולמי נותנים אותה? אלו קמפיינים שחשוב מאד להכיר ולדעת עליהם. בפרק הבא נפרט על מסלולי הקמפיינים של מוצרי פרסום ומיתוג לעסקים.

קמפיינים של מוצרי פרסום ומיתוג לעסקים שאפשר לממש

הקמפיין הכי פופולארי הוא מתנות שי לעובדים. אחרי הכל, אתם מעסיקים עובדים שנותנים לכם תפוקה שמשרתת אתכם כבר זמן לא מועט. אם אתם חושבים שמגיעה להם תודה על כך, לא רק שאתם עושים מעשה טוב, אתם ממתגים את עצמכם מבלי שאתם שמים לב. איך? פשוט תנו להם את המוצרים הממותגים, את המחברות המעוצבות, את היומנים הדקורטיביים, את פנקסי הממו המיוחדים שהפקתם – הכל עם הלוגו שלכם. הם כבר ידעו להציג זאת מהר מאד לצד ג’ ומשם הבשורה עליהם תופץ מפה לאוזן. קמפיין נוסף ואף עוצמתי יותר הוא מתנות ללקוחות. ניתן לתת אותן ללקוחות מתמידים או ללקוחות חדשים, שכל אחד יעשה את הקמפיין שמרגיש לו הכי נכון. אפשרות שלישית היא קמפיינים אישיים: לדוגמה, אם שמתם לב לכך שהרבה ילדים בסביבתכם, בנים של לקוחות ועובדים למשל, עתידים לנסוע לפולין, ניתן לספק להם יומן מסע עם הלוגו שלכם. מוצרי פרסום ומיתוג לעסקים יכולים להינתן גם לרגל חג ומועד, ימי הולדת וכל הזדמנות אחרת הנקראת בדרככם.

עסק ממותג הוא בסופו של דבר בעל פוטנציאל להיות עסק מפורסם

אף אחד לא יפיץ את הבשורה במקומכם ויספר כי הלוגו עם הצבעים הספציפיים הללו והפונטים מעל – מייצג את העסק שלכם. זה צריך לבוא מכם וכמה שיותר פעמים. אנשים שלא מכירים שיטת שיווק זו פונים מדי שנה למשרדי פרסום ומשלמים שם 10,000 ₪ במקרה הטוב על כך שהם יופיעו לשתי דקות על שלט דיגיטלי, ואתם יכולים בהשקעה הרבה יותר נמוכה וחכמה לקצור את אותם פירות ואף למעלה מכך. מוצרי פרסום ומיתוג לעסקים הם שיניעו את גלגלי החשיפה שלכם!

נגישות
גלילה לראש העמוד
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם