מחברות ממותגות כמתנות שי - טיפים תכנוניים

אין ספק שאחת התמורות המרשימות שתחוו בתחום הפרסום והקידום מצוי במחברות הממותגות. אחרי הכל, מחברת היא מוצר שכל בר דעת כמעט משתמש בו: תלמידי בית ספר שעשויים להיות הילדים של העובדים והלקוחות שלכם, העובדים והלקוחות עצמם, וכל אדם שזקוק לעריכת רישומים מכל סוג שהוא, בין במסגרת קורס ובין מטעמים אחרים. הענקת מחברות ממותגות עם הלוגו שלכם תוסיף המון ליידוע העסק שלכם ברבים. כאשר הוא ייוודע לאנשים רבים בו זמנית, אתם למעשה תחוו פריחה בתחום הקשרים האנושיים ותזכו להעצים את העסק שלכם מבלי להוציא אלפי שקלים על קידום אינטרנטי או עשרות אלפי שקלים על פרסום בחברות יח”צ.

תכנון מחברות ממותגות

ישנם כמה שלבים תכנוניים בעת עיצוב מחברות ממותגות. ראשית כל, הפריסה – אופקית או אנכית. פריסה אנכית מיועדת לבעלי לוגו שטוח המבוסס על פונטים בלבד, בעוד פריסה אופקית מיועדת למי שעיצוב לוגו רב שכבתי מפותח שנהוג להטמיעו על רקע תמונה. מדוע? משום שפריסה אופקית יוצרת תמונה אופקית וידוע בתחום הצילום שזו התמונה הכי איכותית, במיוחד ברזולוציית 16:9. שנית, יש לתכנן את אופן החיבור, באמצעות כריכה בחום או באמצעות ספירלה. שלישית, יש לתכנן את עיצוב הדפים, לבן, לבן עם הלוגו שלכם, בצבע אחר, בצבע אחר עם הלוגו שלכם ועוד.

מימוש המחברות הממותגות בפועל

יש לפנות לחברת מיתוג שההתמחות שלה היא מוצרי פרסום ומיתוג לעסקים. בחברה זו תוכלו למצוא מבחר דגמים של מחברות ממותגות כמוסבר בפסקה הראשונה ולהתמקד בדגם המועדף עליכם. הדמיית מחשב מטעמה של אותה חברה עושה סדר ומסייעת לכם בבחירת המוצר שלדעתכם יהיה עתיד לשרת אתכם על הצד הטוב ביותר.

הענקת המחברות הממותגות

ניתן להעניק מחברות ממותגות במגוון הזדמנויות: לעובדים שיוצאים לקורסים, כמתנת שי להורים עם ילדים וכמתנה עבור לקוחות באופן כללי, בצירוף מוצרים נוספים. הענקת מחבורת ממותגות חשובה ליישום משום שזה למעשה הקמפיין שלכם. זה מה שיחשוף את בית העסק ברבים במהירות ויביא לכם תוצאות הלכה למעשה.

יתרונות מחברות ממותגות כמוצרי מיתוג וקידום

מוצרי דפוס מעוצבים כרוכים בעלוּת פחותה מזו של קידום אינטרנטי במשרד קידום או פרסום יח”צ חיצוני. כמו כן, הם מביאים תוצאות ממש מהירות, משום שדי בכך שחברים ומכרים נחשפים למחברת המיוחדת והם מיד יתעניינו בכם ובפועלכם. מחברות ממותגות, אם כן, מספקות לכם מגוון עצום של יתרונות פרסומיים וקידומיים במחיר כלכלי ולכן הן פתרונות טובים בעיני בעלי עסקים רבים.

נגישות
גלילה לראש העמוד
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם