עיצוב אלבומים לאירועים – כך תעשו את זה נכון

אלבומים לאירועים הם מיצגים המלווים אותנו בצמתים שונות בחיינו: בבר המצווה ובבת המצווה, בחתונה, בלידת הילד או הילדה, לא עלינו – בפטירת אדם לו נערך אלבום זיכרון, ועוד. אם אתם מתעניינים בעיצוב אלבומים לאירועים, במאמר זה תוכלו לקבל את המידע המלא כיצד לבצע זאת על הצד הטוב ביותר, שישרת אתכם באופן מיטבי וחסר תקדים.

כריכת האלבום – מקרטון קשיח או מעץ?

כריכת קרטון קשיח מאפיינת חלק ניכר מדגמי אלבומים לאירועים, אבל כריכת עץ משדרת יוקרה, חזותיות חסרת פשרות ועיצוב ויזואלי מיוחד. נכון, היא גורמת לאלבום להיות כבד יותר אבל ללא ספק מרשים בהרבה מכל אלטרנטיבה אחרת. ניתן לחרוט על האלבום את נושא האירוע או לצבוע בצבעים ייחודיים. כמובן שמומלץ להעשיר את הכריכה ברקע עם סאבטקסט שמתאים לאופיו של אותו אירוע.

פריסת האלבום – לאורך או לרוחב?

פריסת אלבומים לאירועים לאורך היא הכי נמכרת משום שהכי קל לדפדף ובכלל – התבוננות בדף אנכי היא הנורמה במרבית האלבומים. ואולם, לפריסה אופקית ישנו יתרון בו הכריכה הופכת להיות חזותית יותר כי התמונה שלה תהיה אופקית ואז ניתן להסדיר אותה ברזולוציה מרשימה של 16:9.

חיבור דפי האלבום לכריכה – בחום או בספירלה?

חיבור אלבומים לאירועים בחום מעניק לכם יתרון עיצובי עם סרט אנכי שמדביקים מהחלק העליון לתחתון של האלבום. כריכה ספירלית מעניקה עיצוב באמצעות ספירלה שחורה, כסופה או מוזהבת, ולעתים עיצוב זה נדרש כחלק מהתמונה שמטביעים על הכריכה.

קביעת גודל אלבום האירוע – הכיצד?

הקביעה נעשית על פי מספר התמונות שניתן להציב בתוך האלבום ולכן מומלץ לרכוש אותו בתום הצילומים, כשהתמונות נמצאות אצלכם והחלטתם את מי מהן לשים באלבום. בדרך זו אתם יודעים כמה תמונות יהיו בו וזה יאפשר לכם לרכוש את האלבום המתאים. טיפ מאתנו: רכשו אלבום עם דפי נספחים בסופו, כי אז אם ישנן תמונות ספייר ניתן להציבן שם על מנת לשמור עליהן בעתיד.

אלבומים לאירועים מחברת מיתוג מקצועית – יתרון

חברת מיתוג המתמחה ביצירת מחברות, אלבומים ואוגדנים היא הכתובת שלכם ליצירת אלבומים לאירועים. בין אם זו החתונה שלכם, בר או בת המצווה של הילדים, הבריתה, אירוע הלידה ועוד, האלבומים המעוצבים ביותר ניתנים ליישום קל ופשוט בחברת מיתוג מקצועית. ניתן לבחור כריכת עץ או קרטון לשיקולכם, ולפרוס את האלבום לאורך או לרוחב על פי תכנון, וכן לקבוע את עיצוב החיבור של הדפים לכריכה. מ ובטחת עבודה יסודית המתאימה לדרישותיכם.

נגישות
גלילה לראש העמוד
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם