עיצוב קלסרים ממותגים לעסק לצרכי קידום

קלסרים ממותגים ואוגדני עסק הם מהמוצרים שאתם פשוט חייבים להעמיד לצידכם בתור עצמאיים ובעלי חברות ועסקים. בדרך כלל, כשמעצבים קלסרים, מעצבים גם דפים המתאימים לאותם קלסרים עם לוגו העסק והשילוב השל השניים יוצר תשתית עיצובית חסרת תקדים המאפשרת לכם להפיץ את העסק ברבים במגוון של דרכים: מתן מתנת יום הולדת לעובדים וללקוחות, שליחת הקלסר בתור מתנה ללקוחות מתמידים או כצירוף למשפחת העסק שלכם בתור לקוחות חדשים, ועוד. במאמר שלפניכם נלמד כיצד לתכנן קלסרים ממותגים.

פריסת הקלסר – לאורך או לרוחב

בדרך כלל, קלסרים ממותגים נפרסים לאורך אבל פריסה לרוחב נותנת לא מעט יתרונות. היא מאפשרת לעצב כריכת תמונה יוקרתית בפריסה רוחבית מרשימה ולהשתמש בדפי A5 הפוכים, כלומר שהחלק הרחב הוא זה שמקביל לשורת הכתיבה. ואולם, קלסרים אנכיים בהם הכתיבה מתהווה לאורך ניתנים אף הם לעיצוב קל ופשוט.

אופן חיבור הדפים בתוך הקלסר

ניתן לשים דפים בקלסר בשתי דרכים: או שהפרזול מורכב משני חישוקים שנמצאים במרכזו או שהוא מבוסס על ספירלה שלמה לכל אורכו שנפתחת ונסגרת במקביל. חשוב לבחור בדרך שלדעתכם היא הכי פרקטית, אבל גם לשים דגש על עיצוב המוצר. אם, באיזושהי דרך, הספירלה משתלבת באופן טוב יותר מבחינה ויזואלית מאשר פרזול נסתר, מומלץ לקחת אותה בחשבון כחלק מסט העיצוב של קלסרים מעוצבים.

עיצוב דפי הקלסר שיינתנו עמו

בדרך כלל, כאשר נותנים קלסרים ממותגים כמתנות או כמסירה לעובדים, מציידים אותם גם בדפים. מדוע? אם קורה שדף נשמט מהקלסר, או שהצטברו דפים במרחב מסביבו, זה עשוי להגיע לקהלי יעד אחרים ומשם להגדלת רשימת התפוצה שלכם. לכן, חשוב שאלו יהיו דפים ממותגים עם הלוגו שלכם, ואם החלטתם להשקיע, אז לשים אותו כרקע על גבי הנייר הלבן.

מימוש אוגדנים וקלסרים ממותגים בפועל

מומלץ לתכנן קלסרים ממותגים ודפים תואמים בחברת מומחים לנושא זה. זוהי חברת מיתוג לעסקים אשר מתמחה בייצור מתנות עבורם, עם לוגו מתאים. קלסרים ממותגים עם פרויקטים שמתהווים בשגרה בחברה זו והיא מעמידה לרשות בעלי העסק הדמיית מחשב מהאגדות, שבאמצעותה ניתן לבחור את הדגם המעוצב והמרשים ביותר. הבחירה מתבצעת באמצעות מפרט מידות המפרט לאלו דפים מיועדים כל קלסר והאם זהו קלסר ספירלי, עם פרזול נסתר, אנכי או אופקי. בדרך זו תוכלו לקבל את כל פרטי המידע הרלוונטיים ולייצר עבור עצמכם את הקלסר שאתם שואפים אליו: כזה שאתם סבורים כי אנשי הקשר שלכם צריכים לקבל.

נגישות
גלילה לראש העמוד
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם