עיצוב תפריטים למסעדות בדרך ייחודית

תפריט המסעדה אינו רק חוברת רשימת המאכלים, אלא כלי המכירה והשיווק מספר אחד. הוא מועלה לאינטרנט, נמצא בחזית המסעדה ופעמים רבות זה האובייקט הראשון שהמתלבטים לפני כניסה אליה רואים. לכן, השקעה בעיצובו של התפריט אינה שאלה. באיזו דרך ניתן לעשות זאת? ישנן המון אסטרטגיות לגיבוש תפריטים למסעדות. ההמלצה שלנו היא לפנות לחברה המתמחה במיתוג עסקים אשר יש בה מחלקת ייצור תפריטים מסודרת.

תפריטים בפריסה אנכית

התפריטים הללו נחשבים לנמכרים ביותר. היתרון שלהם הוא בזמינות המהירה לקריאה ולעיון. כשהלקוח נכנס למסעדה הוא לא צריך להתעסק עם חוברת רחבה, אלא פשוט להפוך דף כפי שעושים בכל מחברת אחרת. העיצוב המיוחד של הכריכה, מעץ או מקרטון, יגרה את הסקרנות והוא ימשיך לדפדף גם לעמודים מתקדמים בסבירות גבוהה, בשביל למצוא מה להזמין.

תפריטים בפריסה אופקית

תפריטים למסעדות בפריסה אופקית מאפשרים ללקוח ליהנות מחזות עיצוב מרשימה הנראית כמו ספר רחב שוליים. ההמלצה שלנו היא להשאיר את התפריט הזה פתוח בעמודים המרכזיים על מנת שהלקוח יקבל את המידע זמין לעיניים. פריסה אופקית מאפשרת הטבעת פונטים גדולים על גבי כל דף וזה מאפשר בולטות וקריאה מהירה של הטקסטים הכתובים, מה שמצביע על אירוח מזמין מצד המסעדה, לתחושתו של הלקוח.

עיצוב כריכת התפריטים

כריכת התפריטים עשויה להתהוות בשתי דרכים, או באמצעות ספירלה אחורית או באמצעות 2 בורגי עץ. עיצוב כריכת התפריטים מאפשר לכם ליהנות מחזות מרשימה שלהם אשר יכולה להיות מעוטרת בלוגו המסעדה. ניתן לצבוע את כריכת העץ בלוגו או לחרוט את השם של המסעדה או הקנטינה בחלק הקדמי. לעיצוב הכריכה משמעות ייחודית, שכן הוא זה שקובע האם הלקוח ימשיך להתעניין בתפריט. חשוב לבוא עם עיצוב מעניין ולא תבניתי מדי על מנת לחדש ולאפשר לו ליהנות ממה שהוא קורה ומביט בו.

המלצה לעיצוב תפריטים למסעדה – אוואנגרד

בבית אוואנגרד מתמחים במיתוג עסקים, מתנות ממותגות לעובדים ולקוחות וכל מה שקשור למיתוג העסק. בחברה ישנה מחלקת תפריטים למסעדות מן המעלה הראשונה אשר מייצרת עבורם תפריטים ייחודיים על פי הזמנה. ניתן ליישם הזמנה של תפריטי עץ מוברגים או ספירליים, בפריסה אופקית או אנכית. תפריטים למסעדות בעיצוב מיוחד ימשכו לקוחות וזה הרעיון במיתוג באמצעותם. הצבתם של תפריטים אלה בכניסה למסעדות צפויה לגרוף לא מעט קהלים שלא באו לשבת שם לפני כן. פנו לחברת אוואנגרד והגשימו את חלום תפריט העץ הממותג!

נגישות
גלילה לראש העמוד
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם