עיצוב תפריטים למסעדות – הדרך בה הן מיוצגות: טיפים להשקעה נבונה

תפריט המסעדה הוא לא רק רשימת המאכלים שהיא מציעה, אלא כרטיס הביקור שלה לכל דבר ועניין. תפריטים למסעדות עומדים בכניסה אליהן והם מייצגים אותן ולמעשה מבשרים ללקוח מה תהיה האווירה בהן כבר בהתבוננותו הראשונית בעיצוב. על מנת לדעת כיצד לתכנן את תפריט החלומות שלכם, גיבשנו לכם כאן מספר טיפים תכנוניים שמומלץ מאד לאמץ.

כריכת עץ קשה – יתרון

כריכת עץ מעידה על רצינותו של התפריט ועל היותה של המסעדה אותנטית. תפריטים למסעדות עם כריכה מעץ משדרים ללקוח שהוא הגיע למקום יוקרתי, גם אם לא שמע עליו ביקורות קודם לכן. בכך, יש לכם הזדמנות כמסעדנים חדשים – להתחרות בגדולים, פשוט כי התנהלתם חכם ושידרתם שאתם שווים.
חיבור יוקרתי של הכריכה – יתרון
החיבור של הכריכה לדפים הוא ממש חלק אימננטי ממה שמשודר ללקוח. ההמלצות שלנו הן או לחבר עם ברגים עבים או לחבר עם ספירלות עגולות. שתי הדרכים משדרות שהתפריט מעוצב באופן יוקרתי וניכר כמעניין. זכרו כי לעיצובו של התפריט – משמעות ענפה גם בדברים הקטנים כמו רכיבי הפרזול הללו. חשוב לקחת גם אותם ברצינות הנדרשת. בכך, אתם זוכים להשיק תפריטים למסעדות שישרתו אתכם על הצד הטוב ביותר.

פריסת התפריט – על כל משמעויותיה

ניתן לפרוס תפריט אנכית או אופקית. פריסה אנכית מעידה על פרקטיקה, משום שהדפים אינם רחבים וההפיכה שלהם קלה ופשוטה. תפריט אופקי, לעומת זאת, נועד כאשר יש בו מעט דפים ובכל דף ישנה אינפורמציה רחבה. בדרך זו הלקוח רואה הכל על 2-3 כרטיסיות, לא יותר, אבל מבין שהתפריט בנוי בצורה רצינית, כי זה מה שמשדר המוטיב האופקי, שנחשב נדיר בדרך כלל.

הטבעת הלוגו בתפריט

תפריטים למסעדות צריכים להכיל את הלוגו שלכם, כי זה סממן ההיכר שלכם וזה מה שמעיד כי מדובר על המסעדה שלכם. איך עושים זאת? דרך אחת היא להשתמש בצבעי עץ. זו דרך שמצריכה שימור, חידוש של ציפוי הצבע אבל ללא ספק שווה את ההשקעה וכשהצבע חדש התפריט תמיד ייראה במיטבו. דרך אחרת היא להשתמש בחריטה. אפשר גם לשלב בין השניים ולצבוע את החלק החרוט. כך או כך, השקעה בלוגו איכותי של תפריטים למסעדות היא אחת הטובות והמשתלמות ביותר שתעשו.

שימוש חכם בפונטים

חשוב להשתמש בפונטים גדולים על מנת שהאורחים יוכלו לקרוא בבירור את תפריט הכניסה למסעדה לפני שהם נכנסים וגם על מנת שיוכלו להתמצא בקלות במוצרים כשהם ישובים ליד השולחן או בבר. כמו כן, חשוב לדאוג שהצבעים שלהם יהיו קוהרנטיים ביחס לרקע, כלומר ברורים לקריאה ושלא ייספגו בו.

נגישות
גלילה לראש העמוד
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם