קלסרים ממותגים לעסק – כל היתרונות

קלסרים ממותגים משרתים עובדים, לקוחות וכל מי שקרוב לבית העסק שלכם או קשור אליו בצורה כלשהי. מומלץ להעניק את קלסר היוקרה שלכם כמתנה בהזדמנויות שונות: בחגים, באירועים עסקיים, בימי הולדת ועוד. מה עוד ניתן להוסיף למתנה? דפים לתיוק בקלסר עם הלוגו שלכם. להלן קמפיינים שונים בהם ישנה הזדמנות להענקת קלסרים ממותגים מטעמכם.

מתנת חג ומועד

בחגים ובמועדים, אין מתאים יותר מצירוף קלסרים ממותגים לאוסף המתנות שברצונכם להעניק ליקיריכם. ניתן להעניק קלסרים ממותגים גדולים A4 או קטנים A5 בפריסות שונות. בדרך כלל, קלסר A4 יהיה קלסר אנכי וקלסר A5 יהיה אופקי, כזה שהחלק הרחב של הדף הוא השורה והחלק הצר הוא העמודה של הכתיבה. קלסר כזה מספק לא מעט יתרונות למי שמתכנן אותו, משום שהוא מאפשר להטביע תמונת יוקרה Landscape רחבה על גבי הכריכה, שתשדר עוצמה חזותית גבוהה מן הרגיל.

ימי הולדת ואירועים אישיים

ימי הולדת של עובדים או של לקוחות מהווים הזדמנות עבורכם להענקת קלסרים ממותגים בתור מתנות. ומהם אירועים אישיים? אם אתם רואים שלעובדים וללקוחות ישנם תחביבים משותפים או שהילדים עוסקים בנושא שמצריך קלסר, למשל נגינה עם תווים, ניתן להעניק מתנות לאותם אנשי קשר כאות הוקרה על האינטראקציה בינכם וגם להראות שחשבתם עליהם בחיי היום יום שלהם.

הקלסר הממותג – מוצר ויזואלי בעל פוטנציאל קידום גדול

בשונה ממוצרי כתיבה אחרים, קלסרים ממותגים הנם בעלי פוטנציאל קידום משמעותי במיוחד. גודלם הגדול, הכריכה העבה והמראה העוצמתי שאי אפשר לפספס יגרמו ללא מעט אנשים שנמצאים בסביבת בעל הקלסר להתעניין בפועלכם ובמי שאתם. לכן, אם ממתגים את העסק, מוטב לעשות זאת על גבי קלסרים ואוגדנים על מנת לזכות בחשיפה הגדולה ביותר שניתן לבקש.

הסדרת קלסרים ממותגים בפועל

קלסרים ממותגים מסדירים בחברת מיתוג מקצועית המתמחה במחברות, פנקסים, אוגדנים, קלסרים ואפילו במעמדים שולחניים מעוצבים בעץ. בחברה זו ניתן להסדיר מתנות לעובדים וללקוחות על בסיס קלסרים ממותגים בעיצובים אישיים. בואו למצוא את הקלסר שלכם בחברה זו ולהפיץ את הבשורה על העסק שלכם ברבים. שיטת שיווק זו הוכיחה את עצמה ברבות השנים ורלוונטית אפילו לימינו, בעידן הקידום האינטרנטי והפרסום הוויזואלי. קלסרים ממותגים ניתנים לעיצוב מרשים אשר יסקרן לא מעט מהמתבוננים עליו. זו שיטת שיווק מפה לאוז שנחשבת יעילה במיוחד כפי שמעידים בעלי עסקים רבים שהלכו בה ונהנים מתזרים חדש של אנשי קשר באופן שגרתי.

נגישות
גלילה לראש העמוד
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם