אלבומים לאירועים יוקרתיים לזכרונות מתוקים בעתיד

אם אתם עומדים לחגוג אירוע ותכננתם את כל האטרקציות שלו, כולל צלם, מומלץ לשמור כסף גם לאלבום התמונות. מדוע לשמור ולא לקנות עכשיו? משום שלא ניתן לחזות את העתיד, ולכל הפחות זה ממש קשה כשמדובר על אירוע משמעותי. התמונות שיופקו לא ניתנות לשערוך במספר ובוודאי שלא ניתן לנבא כמה תמונות מהסך הכל הכללי תרצו לאמץ לאלבום העתידי. לכן, מאד חשוב לבחור אלבומים לאירועים רק אחרי שהאירוע התקיים ורק לאחר שישבתם על התמונות אחת לאחת והחלטתם את מי תרצו לשים בתוכו. ייתכן כי אחת התמונות תוכרז ככריכת האלבום ואם זה המצב יש לבחור אלבום בעל מבנה של תמונה קדמית. היו ערים לכך. מה עוד כדאי לדעת לפני רכישת אלבומים לאירועים?

בחירת גודל דף האלבום

ניתן לבחור אלבום תמונות A4 או גדלים קטנים יותר של נייר כמו A5. גודל דף האלבום קובע כמה תמונות יהיו בו, אבל גם מציב סטנדרטים של דפדוף והתנהלות על פי בקשתכם. יש שאוהבים לקבל הרבה תמונות PER דף ויש שיעדיפו ליצוק לעצמם עניין באלבום שלהם ולדפדף יותר כדי להגיע לעוד תמונות שלא היו גלויות קודם לכן. על פי העדפות אלה יש לבחור בגודל הדף הרצוי.

פריסת האלבום בעת העיון בו

אלבומים לאירועים עשויים להיפרס לאורך או לרוחב. פריסה אנכית היא פריסה פרקטית שבעטיה דפדוף קל ויעיל. פריסה אופקית באה לשים דגש על תמונה קדמית שתימצא בעריכה, משום שאז היא מתקבלת בתור Landscape מרשים של 16:9 במקום תמונת אורך. חשוב לבחור באופן פריסת אלבומים לאירועים אשר קוסם לכם יותר מכל, כמובן.

אופן חיבור דפי האלבום לכריכה

ניתן לחבר דפים לכריכת אלבום באמצעות ספירלה או בעזרת כריכה בחום. חשוב לבחור במיצג חיבור שמשרה עבורכם נוחות. לדעת רבים, ספירלה היא אובייקט חיבור נוח ואולם יש לא מעט שיעדיפו כריכה בחום בשביל לייצר אלבום יותר דק ועם כמה שפחות רכיבי עיצוב רב שכבתיים.

בחירה מעשית של אלבום התמונות לאירועים

את בחירתו המעשית של אלבום האירוע שלכם מומלץ ליישם בחברה המתמחה בשיווק אלבומים מעוצבים מכל הסוגים ועבור כל האירועים. החברה תדאג להטמיע לוגו או טיפוגרפיה כתובה המתאימים למסר של האירוע שאתם חוגגים ובכך האלבום ירגיש שלכם. את האלבום ניתן לבחור על פי תבנית בהדמיית מחשב של חברה זו, והיא תדאג לעצב אותו במיוחד עבורכם, כמי שהפיקו ומימנו את האירוע.

נגישות
גלילה לראש העמוד
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם