תפריטים למסעדות בעיצוב מיוחד

מעוניינים לקחת את תפריט המסעדה שלכם לרמה הבאה? בואו ללמוד כיצד מעצבים תפריטים למסעדות והופכים אותם למוצרי הקריאה הטובים ביותר שהלקוחות שלכם חוו. כאן תוכלו לקבל את המידע על כריכות תפריטים, חיבור הכריכות לדפים, פריסת התפריטים והעיצובים הפנימיים שלהם. במאמר זה תוכלו ללמוד אצל מי מומלץ להסדיר תפריטים חדשים על מנת להגדיל את הסיכוי להעלות את קהל היעד שלכם בהמשך הדרך.

עיצוב כריכות של תפריטים

הכריכה שמשדרת הכי הרבה יוקרה בימינו היא כריכת עץ. כשאנשים רואים תפריט עץ, הם מבינים שמולם מסעדה רצינית שבאה לעבוד ברצינות על המאכלים וההוואי. כריכה מעץ מקנה תחושה זו משום שכל מהלך שתעשו בשביל למתג אותה ייצג את התפריט בכבוד: צביעה על עץ היא מהלך מרשים וכמובן שגם חריטה עליו לא משאירה מקום לתהייה שמדובר במוצר מקצועי ומעוצב. תפריטים למסעדות עם כריכת עץ מקנים למשתמש את כל הסיבות לחשוב שאתם מקצועיים ורציניים ביותר.

חיבור כריכות מעץ לדפים

החיבור יכול להתבצע באמצעות ספירלה עגולה או באמצעות בורגי עץ עבים לתפריטי מסעדה. ניתן לשלב את שני סוגי החיבורים. לדוגמה, בשל כך שספירלה נודעת בהפיכה נוחה של דפים, ניתן לרכוש תפריט אחד כזה להעמדה בכניסה למסעדה כדי למשוך לקוחות מבחוץ, בעוד יתר התפריטים יעוגנו עם חיבור עם ברגים שנחשב זול יותר ופרקטי יותר מבחינה כלכלית. התנהלות זו עם תפריטים למסעדות תסב לכם לא מעט רווחיות בהמשך בסבירות גבוהה.

בחירת סגנון הפריסה של התפריט

תפריטים למסעדות עשויים להתגבש בפריסה אנכית או אופקית. פריסה אנכית היא הכי נמכרת כי אנשים רגילים לחוברות וספרים וזה מוצר שהם יכירו מקרוב ויתמסרו אליו. לעומת זאת, פריסה אופקית מעידה על וברת רצינית, מעניינת ועבת כרס, כזו שניתן לייצר לה דפים עם פונטים גדולים לקריאה ברורה ונהירה. לכן, מאד חשוב לחשוב היטב על מה שתבחרו. ניתן לשלב תפריט אופקי אחד בכניסה למסעדה ואת יתר התפריטים לעצב אנכית לחלוקה לשולחנות.

אוואנגרד מיתוג – עיצוב תפריטים למסעדות באופן ייחודי

עיצוב תפריטים למסעדות בבית אוואנגרד הוא חוויה לכלך מסעדן ומסעדנית. התפריט מנוסח על פי דרושות העיצוב של הנהלת המסעדה. ניתן לחבר את כריכת העץ בספירלה או ברגים, בפריסת אורך או רוחב. אוואנגרד מיתוג משתמשים בהטבעת לוגו בצביעה או בחריטה, על פי בקשת הלקוח. תפריטי אוואנגרד ייקחו את המסעדה שלכם לרמה הבאה של שיווק, פרסום ומיתוג!

נגישות
גלילה לראש העמוד
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם