אוגדנים לכנסים הם מהמוצרים החשובים שתצטרכו לקראת הארגון שלהם. כשאתם מכנסים ימי עיון או ימי שיווק מרוכזים להשקת מוצר או שירות – אתם צריכים, בנוסף לסילבוס הקבוע, חומר כתוב שישרת את האורחים בעתיד. חומר זה לא יכול להיות מחולק בניילוניות אלא בכלי ייצוגי, ולשם כך בדיוק נועדו אוגדנים לכנסים. זהו קלסר עבה שנועד לכינוסים בישיבה ללא שולחן או לכינוסים בעמידה ובדוכנים. הוא קשיח, ולכן הכריכה שלו יכולה לשמש כמצע כתיבה. בנוסף, ניתן לאכלס בו כמות גדולה מאד של חומר שיווקי מטעמכם.

תכנון מבנה האוגדן

את התכנון המבני של אוגדנים לכנסים חשוב מאד לעשות באמצעות אתר ייעודי לבניית אוגדנים לכנסים, פולדרים וקלסרים. שם, תוכלו לבחור כמה כיסי ניילוּן יהיו באוגדן, באיזה עובי הוא יהיה ולכמה דפים הוא יהיה מיועד ב- TOTAL. תכנון מבני לא עוסק רק במהות הצבת הדפים שלכם אלא במהותה של חוויית הכינוס. לכן, חשוב שיהיה תפס לעט, ומומלץ לספק עט לכל אוגדן כמתנת מחווה. מומלץ לספק לכל אוגדן כמה דפי ממו עם הלוגו שלכם, בנוסף. בדרך זו אתם נהנים מאוגדן איכותי שישרת את האורחים שלכם ויוסיף המון לחוויית הכינוס שלהם.

תכנון עיצוב האוגדן

עיצוב אוגדנים לכנסים צריך לשרת 2 מטרות: הראשונה היא להבהיר שמדובר בכינוס שלכם, עם הלוגו המסחרי שלכם. השנייה היא להבהיר מהו ונשאו הספציפי שלו. ישנם כינוסים שעוסקים בהשקת מוצר חדש, לעומת אלו שעוסקים בהשקת שירות חדש. חשוב לבוא עם לוגו של אותו מוצר או אותו שירות ולצרף לאוגדן ואפילו להוסיף שרבוט, תמונה, או סמל מסחרי גרפי אחר המרמז מהו אותו מוצר או שירות. את העיצוב הזה, שיוטבע על כריכת הקלסר, חשוב מאד לתכנן בקפידה שבועות לפני הכינוס, ומומלץ להיעזר במעצב תקשורת חזותית שיסייע לכם בכך על מנת שבחנות כריכות מקצועיות יוכלו להפיק עבורכם אוגדנים לכנסים באופן מיטבי.

ניידות האוגדן

אוגדנים לכנסים מיועדים, בראש ובראשונה, לסביבה שמטיילים ומסתובבים בה. המבנה שלו צריך להיות ערוך לכך. כפי שרמזנו בפסקה הראשונה, זה צריך להיות אוגדן עם כריכה קשיחה אבל יש עוד כמה קריטריונים שכדאי לקחת בחשבון: יכולת למוביליות של האוגדן (התקנת ריצ’רץ’ באזור הדפים, וידית בכריכה, או צירוף תיק מתנה), משקל קל המאפשר ניידות קלה ופשוטה וכמובן נוח לשימוש אינסטנט: פתיחה נוחה, שליפת דפים ועטים בקלות, וכד’.

השארת תגובה