כולנו יודעים את זה היטב, ניתנת לנו ההזדמנות לחגוג בת מצווה רק פעם אחת בחיים ועבור רוב הנערות המתבגרות, בת מצווה זה אחד האירועים הכי מרגשים בחייהן. זה היום המיוחד שלהן, היום שבו הן במרכז הבמה, והתיעוד של אירוע זה הוא חלק בלתי נפרד: צלם מקצועי – וידאו וסטילס, אלבום בת מצווה מהודר, חברים, קרובי משפחה ואורחים –כל אלו הם חלק אינטגראלי מהחגיגה ואסור לוותר על שום פרט, מאחר ואלו הם האלמנטים שמשמשים עדות ומנציחים את הרגעים הכי מיוחדים בחיים.

מתנה לכלת השמחה

אלבום בת מצווה יכול להיות המתנה עבור כלת השמחה ואפילו עבור בני משפחתה. אם אתם מתלבטים כיצד לרגש את הנערה שחוגגת בת מצווה, הרי שקניית אלבום תמונות מעוצב הוא פתרון מושלם. לתוך האלבום הזה תוכל כלת השמחה להכניס תמונות מן האירוע, ובכל פעם שהיא תעלעל באלבום היא תזכור שאתם הם אלו שהענקתם לה את המזכרת המופלאה הזו. וכידוע, אנחנו מדפדפים באלבומי התמונות שלנו לאורך כל שנות חיינו.

מלכה ליום אחד

ניתן להכין לכלת השמחה אלבום בת מצווה פרי מעשה ידינו. אפשר לעקוב אחר כלת השמחה ביום האירוע, לצלם אותה ולהכין לה מעין בוק שמתעד את יום הבת מצווה החגיגי. תוכלו להתלוות אליה למספרה, לסלון איפור, לתופרת, ללימוזינה, להיצמד אליה כשהיא עם המשפחה הקרובה – ממש כפי שעושה הצלם המקצועי של חתונות. את התמונות אפשר לצלם בטלפון הסלולארי החכם שלכם ובסוף היום אפשר ליצור בוק מרהיב של תמונות שמרכזו – כלת בת המצווה. זו מתנה נפלאה שתזכיר לכלת השמחה שהיא הייתה מלכה ליום אחד.

אלבום בת מצווה של האורחים

אלבום בת מצווה יכול להיות גם משהו מעט שונה ובלתי שגרתי: מעין ספר אורחים. ניתן לרכוש אלבום מיוחד שבו מתעדים את האורחים שבאו לחגוג: מצלמים אותם ומבקשים מהם לרשום הקדשה אישית לכלת השמחה. גם לאלבום הזה יש ערך סנטימנטלי אדיר ויהיה לכלת השמחה כיף מאוד להתבונן בו גם אחרי שיעבור שנים רבות.

משהו אישי

אלבום בת מצווה הוא , אפוא, מתנה נפלאה אך החוכמה בכל הסיפור הזה הוא לעשות את האלבום -לאישי. כמו כל מתנה, גם האלבום יכול להיות סתם עוד מתנה, אבל הוא גם יכול להיות ייחודי וללמד את כלת השמחה שמישהו השקיע בה ובאמת חשב עליה ביום הבת מצווה. לעיתים הטאץ’ הקטן הזה עושה את כל ההבדל. אז איך הופכים את האלבום לאישי? ובכן התשובה פשוטה למדי, בוודאי תתפלאו עד כמה. לאחר שבחרתם את האלבום ואת הייעוד שלו, חרטו משהו אישי על גביו: תוכלו לחרוט את שמה של הכלה, את מועד הבת מצווה, ניתן לרשום הקדשה יפה ואישית, משהו משעשע, תזכורת לחוויה משותפת ובעצם כל דבר שעולה בדמיונכם.

השארת תגובה