מהן מחברות כריכה קשה? למה הן משמשות? במאמר זה נחשוף אתכם לסוג חדש ואותנטי של מחברות. על אף כי הן מחברות נייר, הכריכה עשויה מעץ מלא וקשיח. לכן, הן יכולות לשמש כמצעי כתיבה יציבים כאשר אין שולחנות בסביבה בה הן נדרשות. להלן מספר דוגמאות למטרות שונות בהן משתמשים במחברות עם כריכת עץ קשה.

אלבומי מזכרת

כשמדפיסים אלבום מזכרת – החל ממסע חינוכי לפולין בכיתות י”א-י”ב בבית הספר התיכון, ועד לאירועים בסדרי גודל שונים, זו למעשה מתנה לכל החיים. לכן, בשונה ממחברת מבצעית המשמשת לכתיבה על בסיס יומי או שבועי, כאן המחברת היא רק עיצוב חזותי. בפועל, מדובר באלבום מזכרת לכל דבר ועניין המבטא חוויה שחוויתם בימי עברכם. מחברות כריכה קשה מסוגים אלו מומלץ לעצב עם תמונה קדמית של החוויה שלכם, בצירוף שם והקדשה כלשהי.

מחברות לאירועים נקודתיים

ישנן מחברות המציינות יום או תקופה כלשהי במהלך השנה, למשל מחברות מסע לפולין, מחברות ליום הנישואין או יום ההולדת של הקונה או של בת/בן זוגו, וכד’. מחברות אלו נועדו לשמש כמזכרות מהאירוע שלכם. אם זהו אירוע חד יומי, כמו יום הולדת או נישואין, נהוג לא פעם לרכוש מחברות כריכה קשה בעובי דק מאוד עם מספר מועט של דפים, ולרשום בהן את הברכות לבעל או לבעלת השמחה.

עיצובי מחברת כריכה קשה

כשמעצבים מחברות כריכה קשה ניתן לבחור פריסה רוחבית או פריסה אנכית. ניתן לבחור לעצב עם תמונה בודדת של מיצג המחברת או צביר תמונות בשילוב טיפוגרפיה. מומלץ לבחור את מבנה פריסת העיצוב באמצעות חנות הדפסת מחברות כריכה קשה מעץ. את העיצוב של הכריכה עצמה מוטב לעשות מול מעצב חזותי מקצועי. זהו פרויקט שיעלה לכם לא מעט משאבים, ולכן חשוב לבחור את הטוב ביותר האפשרי עבורכם. מאד מומלץ להתעכב לא רק על עיצוב הכריכה, אלא גם על סוג הספירלה (צפופה או רחבה עם מעט חישוקים), ועל מראה הדפים: חלקים, לבנים, עם הלוגו שלכם, עם רקע מלא, וכד’. מחברות כריכה קשה בעיצוב אישי הן מזכרות לכם החיים. לכן מאד מומלץ לתכנן היטב את העיצוב המבוקש.

השארת תגובה