עיצוב מחברות ממותגות נעשה עבור מטרות שונות ומגוונות: מחברות לחלוקה כמתנות לעובדים, לקוחות, ספקים ושותפים עסקיים, מחברות המשמשות כיומני מבקרים באכסניות, בתי מלון, מרפאות וכד’, מחברות לכנסים וימי עיון או השתלמות, וכד’. על מנת לעצב מחברות ממותגות, גיבשנו לכם את כל המידע שאתם צריכים בשביל לספק לעצמכם את הנדרש.

עיצוב הכריכה של מחברות ממותגות

כריכה של מחברות ממותגות היא הפנים של בית העסק שלכם. זה נכון כשהן מסופקות בתור מתנה, זה בוודאי נכון כשהן מתפקדות כיומני מבקרים אצלכם או משמשות לטווח ארוך לקוחות בכנסים ובימי עיון. בעיצוב, מומלץ להטמיע אלמנטים חשובים כמו לוגו העסק, לוגו הפרויקט או המוצר או השירות בו עוסקת המחברת, מיצג חזותי כלשהו כמו איור או תמונה, וכד’. השילוב של האלמנטים הללו צריך להשלים זה את זה וליצור מעטפת דקורטיבית אטרקטיבית. אם אינכם בטוחים בפועלכם, מומלץ להתייעץ עם מעצב חזותי וטיפוגרף מוסמך על מנת לגבש עיצוב כריכה מוצלח שישמש אתכם לטווח ארוך גם בעתיד כשתצטרכו לצאת למסע שיווק או פרסום כלשהו.

גיבוש מבנה הכריכה

מבנה הכריכה יכול להיות מבוסס על עץ או על חומר רך כמו קרטון. בדרך כלל, כאשר יש להדפיס כמות גדולה של מחברות ממותגות ולחלק כמתנות או בכניסה לימי עיון והשתלמויות מטעמכם, נהוג לבחור בדגם חסכוני מקרטון. זה גם מקל על מקבל המחברת, במיוחד אם היא מיועדת ליום עיון. שם, הנושא הוא מוביליות, וכאשר המחברת קלת משקל, קל להתנייד איתה. ברם, אם המחברת משמשת כאוגדן רשמי, למשל יומן מבקרים או תפריט מסעדה, מומלץ לבחור כריכת עץ ואף לגבש אותה עם ספירלה לדפדוף קל ונוח בין העמודים.

גיבוש הפריסה של מחברות ממותגות

מחברות ממותגות ניתן לגבש לאורך (פריסה אנכית) או לרוחב (פריסה אופקית). המשמעות: החלק העליון והתחתון של כל דף יהיה הממד הקטן בפריסה אנכית ויהיה הממד הגדול בפריסה אופקית. רק אם עבור מחברות ממותגות יש משמעות לתמונות ולמיצגים גרפיים צבעוניים אחרים – מומלץ לבחור אותן בפריסה רוחבית. בכל מקרה אחר, בו המחברת משמשת רק לכתיבה וקריאה, מומלץ לבחור עיצוב אנכי ובכך, לספק מוביליות קלה למשתמשים בה.

השארת תגובה