מעוניינים לספק לעובדים שלכם או ללקוחות מחברות מעוצבות כמתנות? חנות בוטיק לעיצוב מחברות מעוצבות מספקת את כל מה שאתם צריכים בשביל לעשות זאת ובגדול! מחברות מעוצבות בחנות מעצבים ייחודיות בעיצוב הכריכה, המחברים של הכריכה עם הדפים, ואפילו בחומרי הייצור שלהן, שאינם עוצרים בנייר בלבד. מעוניינים להכיר עולם שלם של עיצוב מחברות בוטיק?

עיצוב כריכת המחברת

בחנות זו ניתן לעצב כריכות של מחברות בחום, מהודקות, ספירלה ואפילו כריכות עץ. בהזמנת מחברות מעוצבות בדגמי עץ ניתן להסדיר גם חריטה של הלוגו והעיצובים המבוקשים לכם. העיצוב חולש גם על בחירת הפריסה: ניתן לבחור פריסה רוחבית או אנכית.

עיצוב מראה הכריכה

בחנות מחברות וכריכות מעוצבות ניתן לעצב באופן ייחודי את מראה הכריכה שלכם: להטביע דיוקן במרכזה, לשים טיפוגרפיה כתובה או לשלב בין השניים. ניתן גם לייצר מחברות גרפיות בצבעים שונים ללא ציור מוגדר, לשלב את הלוגו העסקי שלכם, ועוד.

הגדרת המחברת – כמתנה או פריט לשימושכם

מחברות המסופקות כמתנה בתפוצה רחבה נקנות בדרך כלל בדגמים הקטנים: A5 ומטה, עם כריכת ספירלה בדרך כלל. כשהמחברת נועדה לשימושים האישיים שלכם ושל העובדים שלכם מומלץ לבחור דגם גדול יותר ואף לשנות את סוג הכריכה לחום או מהודק. חשוב שמתנה תמיד תיראה ייצוגית. עיצוב כריכה עם ספירלה מספק תמורה זו, ולכן נהוג לבחור דגמים קטנים ולהשקיע יותר באופן שבו המוצר נראה. אחרי הכל, הוא מייצג אתכם ואת הפעילות העסקית שלכם ולכן הוא צריך להיראות במיטבו.

חנות עיצוב מחברות ממותגות – המקום לתכנן מחברות מעוצבות

בחנות עיצוב מחברות ממותגות תוכלו לתכנן בקפידה את המחברת שלכם ולהציג אותה כפי שגיבשתם. ניתן לספק מחברות מעוצבות כמתנות או לשימוש אישי, לקראת מסע לפולין או לכבוד כנסים וימי עיון. מאד מומלץ לתכנן היטב איך המחברת שלכם תיראה על מנת שתתאים לשימוש שהיא נועדה לו. למשל, במקומות שאין בהם שולחנות, מומלץ לתכנן מחברות עץ להשענת הדפים או ספירלה שניתן יהיה לקפל דפים בלי לקמט. במסגרות כמו בתי ספר ומקומות עבודה ניתן לבחור מחברות מעוצבות בכריכת חום או מהודקות ולהוזיל עלויות. מומלץ, בכל אחד מהמקרים, לבחור בקפידה את עיצוב הכריכה הקדמית והאחורית.

השארת תגובה