כאשר אתם נפרדים ממקום עבודה, ממורה, גננת, מלהקה שהייתם חברים בה או מכל קבוצה אחרת, מתנות פרידה נעשו לחלק בלתי נפרד מה- “טקס” המיוחל. אם אתם באמת מעוניינים להשקיע – רצוי שאלו יהיו מתנות פרידה מקוריות. רבים שואלים אותנו “מה זה אומר ‘מתנות פרידה מקוריות’? האם זה אומר שאני צריך למצוא ספר או תקליטור נדיר שאיש לא קרא או שמע”? והתשובה שלנו היא שמדיות שמע/קריאה נדירים הן רק סוג אחד של מתנה מקורית. על מנת להתחיל לחשוב באופן מקורי, החלטנו לפתוח לכם מעט את אפיקי המחשבה, ולשתף אתכם כך שייה לכם מצאי הרבה יותר גדול של רעיונות ממה שאתם סבורים כעת.

אל תשאלו את עצמכם “מה כתוב/מה שומעים” במתנה. תשאלו את עצמכם ממה היא מיוצרת

למה לקנות ספר או תקליטור ידוע כאשר אפשר להעניק להם אוגדן מעוצב עם תכנים מימי השותפות שלכם? למה להשקיע בתמונה שברבים מהבתים של חבריכם יש כשאפשר לקנות את התמונה שאתם רוצים שתהיה להם, כשהיא מוטבעת על קאפה או לוח עץ/MDF? במילים אחרות, כאשר המתנה שלכם מבוססת על עיצובים מיוחדים, אין גבול לתודה שאתם תקבלו מהקבוצה אותה אתם עוזבים או מהפרט ממנו אתם נפרדים.

אל תשאפו להעניק להם חומר ספרותי או מוזיקלי של גדולי העולם. היו אתם יזמי התכנים

אחרי הכל, דיסק של כוכב פלוני או ספר של סופר אלמוני – זה לא משהו שיגרום למושאי הפרידה שלכם לזכור אתכם. בעוד 4 שנים הם יזכרו שיש להם על המדף ספר או תקליטור מכובד וישכחו מי אתם. בשביל שתשאירו סימן וחותם – אתם חייבים לדאוג לכך שהמתנה תהיה קשורה איכשהו אליכם ולבעלים העתידיים שלה. המלצות:

אלבום תמונות כרוך בעור/בספירלה/בבורג/בחום.

• אלבום תמונות או ספר מעשה ידכם כרוך בעץ.

• תמונה מודפסת על לוח קשיח מעוצב: עץ, קאפה, MDF.

• הם עוברים למקום עבודה/לבית חדש? קנו להם שלט כניסה מעץ שנעשה בחיתוך לייזר.

• מתנה נוספת למקום חדש לאנשים מהם אתם נפרדים: מזוזה חרוטה בלייזר עשויה מעץ מייפל מלא.

אוונגרד עיצובי עץ – כל האפשרויות פתוחות

עיצובים מיוחדים מעור, עץ ותחליפי עץ זה אנחנו! אנו מייצרים כריכות לספרים ואלבומי תמונות, ומבצעים משימות חריטה בעץ, במסגרתן אנו מכינים שלטי כניסה לבית/לדירה ומזוזות. כמו כן, אנו מעצבים תמונות אומנותיות ואחרות בהזמנת הלקוח כשהן מודפסות על קאפה, עץ מלא או MDF. ניסיון של שנים בכל מלאכות העיצוב והיצירה. צרו קשר והתחילו להיחשף לעולם שלם של מתנות מקוריות ומיוחדות!

השארת תגובה