הנסיעה השכבתית לפולין מתקרבת? לנו יש את ספר המסע המושלם בשבילכם! חנות מסע לפולין משווקת ספרי מסע לפולין במגוון עיצובים. הכריכה ועיצוב הדפים מגוונים וניתנים לבחירה מתוך דגמים רבים. כשאתם בוחרים ספר מסע לפולין, אלו הפרטים שחשוב להכיר.

סוג הכריכה

קיימים 3 סוגי כריכה של ספר מסע לפולין: מהודק, חום או ספירלה. כריכה מהודקת היא יומן דמוי מחברת, במרקם דק, דפים ובאמצע 2 סיכות משודכות. כריכת חום היא כריכה שהחיבור של הדפים שלה נעשה בחימום של החלקים הימניים שלהם כך שהם יוצרים שכבה עבה שמחזיקה את החוברת, עם מדבקה לייפוי העיצוב בחלק המחומם. הכריכה גם במקרה זה דקה. ספר מסע לפולין ספירלה הוא ספר עם כריכה עבה, שבצדו הימני יש ספירלות מתכת עגולות. בדרך כלל, כאשר הרכישה היא ברמת בית הספר, רוכשים כריכה מהודקת בשביל לקצץ בעלויות, אך מי שמחליט להשקיע את שנדרש ולרכוש יומן מסע עם כריכת חום או ספירלה יכול לבחור את הפריסה של היומן: לאורך או לרוחב. בגרסה מהודקת, הפריסה היא לאורך בלבד.

עיצוב הכריכה

כשתיגשו לחנות עיצוב כריכות ואלבומים תוכלו לבחור את מבנה העיצוב לכריכה ואת נוסח העיצוב הסופי שלה. המבנה עשוי להיות טיפוגרפיה וקובץ מצולם/מצויר, או רק טיפוגרפיה או רק קובץ מצויר/מצולם. מומלץ מאד להשקיע מחשבה בעיצוב. כשהתלמידים יקבלו את היומן, זה מה שהם יזכרו ממנו ועל מנת שהוא ייזכר כמיצג מוצלח, כדאי לחשוב היטב על התכנים. רעיונות לעיצוב: תמונות נוף, כיתוב כמו “המסע לפולין”, תמונות של אתרי שואה מפורסמים, מגן דוד, ועוד.

גיבוש מבנה היומן

אנו ממליצים לבחור ספר מסע לפולין בעל ממדים סטנדרטיים של מחברת או מחברת בגודל בינוני-גדול (A4). בל נשכח שזהו טיול בית ספר לכל דבר ועניין. השאיפה היא שתלמידים יוכלו להכניס את היומן לתיק יד ולא רק למזוודה. בנוסף, מומלץ להשקיע באמצעי אבזור שישרתו את התלמידים. למשל, להתקין בצד היומן תפס לעט. בדרך זו אתם מעניקים להם ספר מסע לפולין שהוא מתנה אמיתית, כזה שהם מאד יאהבו לכתוב בו והוא גם יהווה עבורם מזכרת מבית הספר התיכון.

השארת תגובה