כאשר הכינוס או יום העיון שלכם מאד גדול, והחומר שאתם מעוניינים להעביר לאורחים אינו מועט, מומלץ לשקול לרכוש פולדרים במקום אוגדנים. פולדר מגיע מהמילה האנגלית Folder, תיקייה. זו תיקייה ענקית המיועדת לאירועי כנסים. פולדרים לכנסים, בשונה מאוגדנים, ניחנים במבנה של תיקייה. יש בחלק העליון מקום עב כרס לטחוב אליו מסמכים. לחילופין, ניתן לרכוש פולדר ריצ’רץ’. פולדר זה נראה כמו תיק יד קטן ודק, כשממול הידית יש רוכסן. פתיחתו חושפת את פנים הפולדר, המורכב מברזלי הטמעת ניירות לקלסר, תיקיות לניירות וברבים מהמקרים גם תפס לעט או מספר עטים. פולדרים אלו מממשים עבורכם מגוון של מטרות:

  • מבחינת האורח, מדובר במתנה מכם, כזו שתגרום לו לזכור אתכם רק לטובה.
  • הלוגו המסחרי שיופיע על הפולדר יגרום לאורח לדעת מהיכן הפולדר הגיע, ולהודות לכם על כך.
  • המסמכים עם חומר הכנס יהיו זמינים ללקוח ובטוחים לקריאה גם בעתיד.
  • הלקוח ישתמש בפולדר למטרותיו האישיות, מה שיספק הרגשה של שליחות מצדכם: הענקתם מתנה בעלת ערך פרקטי.

תכנון ראשוני של פולדרים לכנסים

על מנת לתכנן את פולדר הכנסים שלכם יש לקבוע בראש ובראשונה את המבנה שלו: כמה כיסים לאחסון ניירות יהיו בו, באיזה גודל? האם יהיה בו רק תא אחסון ללא הגנה? תא עם ריצ’רץ’? תא עם סקוטש נלחץ? כיצד תיושם החלוקה המבנית שלו? האם יהיה בו מקום לעטים, עפרונות ומרקרים? מבנה זה חייב להיוודע לכם מבעוד מועד. אם אין לכם גיבוש מדויק של פולדרים לכנסים, מומלץ להיכנס לחנות שמספקת אותם ולבחור שם מבנה מומלץ.

כך תגרמו לפולדר להיות מובילי

פולדר נייד הוא הכרח, שכן כנס הוא מקום שהאורחים בו דינאמיים, ולא יושבים סטטית באותו מקום כל העת. מומלץ לבחור פולדרים לכנסים שמיועדים לאירועים ניידים, למשל עם ריצ’רץ’ וידית סחיבה. עוד אפשרות היא להשאיר את הפולדר לא נייד אך לספק ללקוחות תיק מתנה על מנת שיוכלו לנייד אותו בקלות ברחבי הדוכנים בכנס.

עיצוב גרפי של הפולדר

את העיצוב הגרפי של פולדרים לכנסים חשוב לעשות מול חברת תקשורת חזותית או מעצב חזותי בודד עליו אתם סומכים.  בכך, תוכלו להגשים את חזונכם בנושא הצבת הלוגו שלכם, לוגו המוצר וגרפיקה או תמונות ייעודיות. הגשת נוסח מעוצב עבור כריכת פולדרים לכנסים לחנות פולדרים תספק לכם העתקים מודפסים שלהם על פי הזמנה מתוויית.

השארת תגובה