עוד שנה אזרחית הסתיימה לה זה עתה, ואתם ודאי תוהים מה לקנות ליקיריכם. מתנות סוף שנה ניתנות בגין מספר אירועים: אירועי סיום בית הספר בחודשים יוני יולי, אירועי סיום שנת המס והעבודה וכמובן – הסילבסטר, ששניהם נחגגים כל 31 בדצמבר. התאמת מתנות סוף השנה למושאיהן צריכה להיעשות בשני נדבכים:

· התאמת המתנה לבעליה: להדגיש נושאים ואלמנטים אקטואליים שהוא חש קרוב אליהם.

· התאמת המתנה לסוג חגיגת סוף השנה: סיום שנת לימודים, סיום שנת עבודה, וכו’.

התאמת המתנה לבעליה

התאמת המתנה לבעליה היא משימה שצריכה היכרות עם מושא המתנה, אבל לא היכרות מעמיקה, מספיקה היכרות סמלית. לדוגמה: שני אנשים שהם מכרים איש של רעהו העוסקים בתחום רחב היקף – למשל מוזיקה. האחד יודע שהשני עוסק בלימוד ג’אז. מתנה כמו חולצה עם הכיתוב SWING יכולה להיות מתנת סוף שנה ראויה. בדרך כלל בחולצות כאלו נהוג להוסיף תמונות או כיתובים של האומנים הגדולים בז’אנר מהשנה האחרונה. דוגמה נוספת: מישהו שאוהב לעסוק בבישול ואפייה יכול לקבל מנה כמו מלחייה ופלפלייה מעוצבות. ניתן למצוא אביזרים אלו בשלל עיצובים, כולל עיצוב דמויות מסדרות וסרטים.

התאמת המתנה לסוג החגיגה

כאן ראוי לציין מגוון רחב של חגיגות סוף שנה שיש לקחת בחשבון. ההבדל הראשון הוא בין מי שסיים את לימודיו בכל מוסד – מהגן ועד לאוניברסיטה והמכללה. זה קורא בדרך כלל בחודשים יוני, יולי ואוגוסט לכל המאוחר. סוג שני של חגיגה הוא סיום אזרחי של השנה. בסיומים האזרחיים עליכם להיות רגישים ולקחת בחשבון שישנה, לצד אוכלוסייה ליברלית בעלת השקפות העולם הגדול, אוכלוסייה שמרנית יותר ששמה דגש רחב יותר על ערכים יהודיים. לאדם המשתייך אליה תתאים יותר מתנה לסיום השנה העברית, אשר מוטבעות עליה ארבעת האותיות של שנה זו. מתנות לסילבסטר, לעומתן, ניתן למצוא בשפע רב הרבה יותר, ולכן חשוב לזכור למי אתם קונים את המתנה בסופו של דבר.

שיטות לעיצוב מתנת סוף שנה

ציור של ספר, תעודה עם סרט או כובע מרובע במידה ומדובר במתנה לסיום שנת לימודים. אלבום תמונות קטן עם חוויות מהשנה האחרונה, אלמנט שמשקף מקצוע או תחביב משותף, או ברכה שקשורה לסיום השנה האזרחית במידה ומדובר בסילבסטר. לסיום שנה יהודית מומלץ לקנות מתנה בעלת קשר לראש השנה וחגי תשרי בכללותם.

השארת תגובה