תפריט למסעדות עם כריכה מעץ! בואו להתחדש בתפריט חדש למסעדה שלכם. דמיינו שהסועדים יושבים בחוץ, בבריזה או בתוך ההיכל מול דלפקי ההגשה. הם מבקשים לבחון את התפריט היומי ומקבלים לידיהם מוצר אומנותי מעץ אמתי. רק המחשבה על מה יש בפנים תגביר את התיאבון והחשק להישאר במקום. קבלת תפריט עור או מכריכת קרטון כבר מזמן נראית אירוע טריוויאלי. העץ הוא שמוסיף את ה- LEVERAGE האקטואלי ומאפשר לאורח ליהנות ממוצר מעוצב ומעניין.

עיצוב התפריט

העובדה שהתפריט עשוי עץ אינה גורעת מהחופש העיצובי שלכם. אתם יכולים לעצב עם העץ מה שתרצו, כולל את לוגו המסעדה הידוע לכלל ציבור הסועדים זה מכבר. בחברה המתמחה בעיצוב תפריטי עץ יפיקו עבורכם תפריט למסעדה המתאים לזו שלכם, עם העיצובים שיסמלו אותה יותר מכל. אם אתם רוצים להבטיח שהקהל לא יפסיק לגדוש את המסעדה שלכם, עיצוב התפריט באופן מעניין אשר ישלב את המוטיבים הדקורטיביים הידועים שלה, עם תשתית עץ יוקרתית הוא שינחל לכם הצלחה בתחום. מעצבים מקצועיים מטעם חברת תכנון תפריטים יוכלו לספק לכם שלל דוגמאות מהן ניתן לבחור. אפשר גם להתבונן בדוגמאות הללו באתר החברה ולבחור את המועדפת.

קביעת ממדי התפריט

ניתן לקבוע שזה יהיה תפריט גדול או קטן. ניתן לעצב יותר מתפריט אחד, כאשר הגדול מבניהם ישמש כתפריט עיקרי, והקטן כתפריט משקאות ממותקים וקינוחים. אפשר גם להפיק תפריט אלכוהול, ואז בדרך כלל העיצוב ייראה שונה כדי לסמל זאת בהדגשה. 2-3 תפריטים למסעדות בהתאם לסוג התוכן זו פעולה מקובלת מאד בקרב בתי עסק בסגנון זה.

קביעת חיבור הדפים לקונסטרוקציית הכריכה

ניתן לחבר את הדפים בחום, בספירלה, או בניקוב על פי שיקול דעתכם. כשאתם בוחרים תפריט, ניתן יהיה להציג שלל אופני חיבור של הדפים שלו לכריכה. מאד חשוב לבחור באלמנט שיתאים לעיצוב העיקרי של התפריט וישתלב עמו.

קביעת גופני התפריט

את קביעת הגופנים מומלץ לעשות על פי סוג הכריכה ולבדוק שהאלמנטים משתלבים זה עם זה. חשוב להיות יצירתיים ולהשתמש בפונטים שיעידו על טיפוגרפיה של נושא המסעדה. למשל מסעדת דגים עם פונטים עגולים של גלי ים, או מסעדה איטלקית עם פונטים שיזכירו סמלי סטטוס של ארץ המגף: פיצה, הקולוסאום ומגדל פיזה, למשל. מומלץ להשקיע מחשבה מקורית בקביעת סגנונם של גופני התפריט.

השארת תגובה