מעוניינים לתעד את בר המצווה או את החתונה? זקוקים לתיעוד בתמונות של טקס החינה או ההופעה של קרוב המשפחה? כשאתם עומדים לפני אירוע משמח, מומלץ מאד לרכוש אלבומים לאירועים. כיצד מכינים את האלבום, ואיך יש להיערך מבחינת צילום? כל המידע שיספק לכם את האלבום שבאמת ירגש אתכם!

הכנת האירוע לצילום אלבום

במידה ואתם מצלמים את האירוע, אנו ממליצים לגשת לתפריט המצלמה ולבחור ברזולוציה הגדולה ביותר שהמצלמה יכולה להפיק. אתם לא יכולים לדעת מה יהיו ממדי התמונות שתבקשו להכיל כשתגבשו אלבומים לאירועים, ולכן מיצגי ענק מזכים אתכם ב- 100% הצלחה כי במקרה הכי קיצוני – מקטינים אותם. כשאתם מצלמים תמונה בינונית או קטנה לא ניתן להגדיל אותה כי חסרה אינפורמציה, מה שיוביל ליצירת מיצג מטושטש. אם צלם מקצועי אחראי על התיעוד יש לוודא שכך הוא מתכוון לצלם את האירוע.

גיבוש האלבום לאחר האירוע

את האלבום ניתן לגבש בשלל דרכים: לבחור דף מועט תמונות גדולות בעותקים רבים, או דף עם הרבה תמונות קטנות בעותקים מועטים. ניתן לחבר את הדפים לכריכה עם אמצעי פרזול ספירלי בולט, או לכרוך בחום. גולת הכותרת היא בחירת עיצוב הכריכה: אלבומים לאירועים הם למעשה אלבומי עץ וזאת משום שהכריכה עשויה מעץ טבעי אמתי! כשאתם בוחרים כריכה לאלבום אתם צריכים לגבש את הטוב ביותר מבחינה דקורטיבית; סוג העץ המועדף עליכם בגוון, תוספת צבעים ועיצובים מסביבו, תוספת פיתוחים וחרוטים שונים על גוף הכריכה (לחילופין, אפשר להשאיר אותה במרקם חלק), ותוספות אישיות: חריטת השם שלכם, חריטת שם האירוע, והטבעת תמונה קדמית.

גודל האלבום – קווים לדמותו

ניתן לבחור בגודל אלבום A4, או בגדלים גדולים או קטנים יותר. ניתן לבחור שהחלק הגדול של האלבום יהיה בממדים העליון והתחתון, והחלק הקטן בצדדי ימין ושמאל ובכך ליצור אלבום רוחבי בפורמט LANDSCAPE, או להישאר בפורמט הנפוץ יותר, הוא הפורמט ההופכי PORTRAIT. עיצוב גודל האלבום וממדיו הוא הפרמטר שהכי ירגש אתכם בסופו של דבר. כל מעיין רואה את אלבומו בדרך אחרת, ולכן אנו ממליצים לבחור את גודלו וצורת ממדיו של האלבום בקפידה רבה, מתוך ידיעה שזהו המוצר שאתם מעוניינים בו ככלי תיעוד האירוע שלכם.

השארת תגובה