כשאתם מבקשים להנציח את האירועים החשובים שלכם, הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא באמצעות אלבום התמונות. אומרים כי תמונה שווה אלף מילים, וכמובן שאלבום תמונות הוא מזכרת שלא ניתן לתאר כלל במילים. עיצוב אלבומים אלו הנו מקורי וייחודי עבור כל לקוח. העיצוב של הכריכה הנו מעץ מלא, מה שיאפשר לכם ליהנות ממוצר איכותי ועוצמתי אשר יסב לכם הנאה רבה.

עצבו את החלום – אלבום מעץ מלא

בואו לקבוע עיצוב ייחודי לאלבום שלכם, הכולל חריטה של שם האירוע ושמכם, תמונה בקדמת הכריכה ותשתית עיצוב מפוארת המבוססת על עץ וצבע. ניתן לבחור מקטגוריות העיצוב של האתר ולמצוא את האלבום המושלם עבורכם.

גבשו את מבנה האלבום בהתאם למצבכם

כשיש לכם תמונות, ההחלטה היא לחלוטין בידכם. אתם יכולים להקצעות מקום לתמונות בלבד, או מקום נוסף בכל עמוד לכיתוב. ניתן גם להוסיף דפי ממו ללא תמונות בסוף האלבום. מבנה האלבום כולל גם את מנגנון הדפדוף בים הכריכה והדפים, שיכול להיות ספירלי, כריכה בחום או כריכה באמצעות בורגי צד עבים ומעוצבים.

קבעו את גודלו של כל דף

ניתן לבחור אלבום שכל דף בו שקול ל- A4, או לבחור אלבום גדול/קטן מכך. כשמשנים את גודל האלבום ניתן לעשות זאת בפורמט LANDSCAPE, כלומר שהחלק העליון והתחתון של כל דף יהוו את הממד הארוך, ואילו צדדי שמאל וימין יהוו את הממד הקצר. כשאינכם מבקשים זאת, ברירת המחדל היא תצוגת הדף ההופכית לכך, המוכרת לנו כפורמט PORTRAIT.

תכננו את מבנה הדף

כמה תמונות ייכנסו בכל דף? מה יהיה הגודל של תמונה בודדת? בהתאם לכך, ניתן לבחור מראש כיצד להוציא את התמונות שכבר צילמתם. באירוע, מומלץ לצלם בגודל הכי גדול שהמצלמה יכולה לספק, ולהקטין על פי גודל התמונה שבחרתם לאלבום שלכם. אנו ממליצים לעיין באלבומים לאירועים ולבחור בדגם שסידור התמונות PER דף הכי מדבר אליכם והכי מרגש אתכם. כך, תוכלו לזכות במוצר מוגמר ממנו תוכלו ליהנות ועליו תוכלו להתבסס כשתרצו להיזכר באירוע. אלבומים לאירועים הם מהמוצרים החשובים במסגרתם. חשוב לבחור אותם לאט ובאחריות על מנת שתזכו במוצר שתיהנו ממנו באמת ובתמים!

השארת תגובה