גיבוש עיצוב מחברות ספירל – כיצד עושים זאת נכון? מחברות ספירל משמשות להמון מטרות: עיצוב לקראת מסע לפולין, הכנת מתנות לעובדים או לתלמידים בסוף שנת לימודים, הכנת מתנות ללקוחות של בית עסק, ועוד. אם אתם מעוניינים לגבש לעצמכם מחברת ספירל ממותגת, במאמר זה אנו מספקים את כל המידע שיסייע לכם לתכנן אותה באופן מוצלח.

גיבוש עיצוב המחברת

עיצוב מחברת ספירל מתבצע בכמה שלבים. ראשית כל, יש לבחור את הספירלה המבוקשת. יש צפופות יותר וצפופות פחות, וכל אחד בוחר אותה על פי ראות עיניו. שנית, יש לבחור את הפריסה של המחברת. היא יכולה להיות בפריסה רוחבית או אנכית. שלישית, יש לבחור את העיצוב שעל כריכת המחברת: תמונה, כיתוב, איור, טיפוגרפיה מעוצבת, או שילוב של כל אלו בייחד. ניתן גם לשלב אלמנט אחד ויחיד, כמו למשל ציור מלא במרכז הכריכה או לכל אורכה ורוחבה, במקום הצבע המקורי שלה.

קביעת מבנה המחברת

במידה והמחברת מסופקת כמתנה, על חשבון התקציב העסקי שלכם, מומלץ תמיד לבחור במבנה מינימלי, מעט דפים וגודל של דף מחברת סטנדרטי (דף A5). במידה והמחברת מיועדת למעט אנשים, למשל לצוותי עובדים מצומצמים למטרות עבודה, כמובן שמומלץ להשקיע יותר, להגדיל ל- A4, לעבות את כמות הדפים, וכד’. זכרו כי מחברות ספירל נועדו לשרת אתכם למטרות לשמן אתם בוחרים אותן, ולכן הזמנה של פלטפורמה גדולה ועבה צריכה להיעשות רק כאשר זה אכן נדרש.

היתרונות של מחברת ספירל

הכריכה נשמרת ולא מתפרקת כמו במחברות חום. זה גם שונה מקלסר, בו הדפים תלויים באופן שמוט על 2 ברזלים, בעוד מחברות ספירל מכילות גלגלי ספירלה לכל אורכן מה ששומר היטב על הדפים בפנים מהודקים. בנוסף, קל מאד לדפדף ולעלעל בהן, ניתן להעמיד אותן בעמודים מסוימים כשהן פתוחות. במחברות חום או הידוק קשה מאד לבצע העמדה כזו. לכן, הן טובות לכל מי שזקוק להעמדת הדפים: לחדרי ישיבות לצרכי הקרנה על שקפים, למוזיקאים, וכד’. זוהי מחברת רב שימושית שמאד מומלץ גם לספק כמתנה וגם להדפיס עבורכם. מחברות ספירל מדפיסים בחנות מחברות ממותגות, שם ניתן לעצב את הכריכה ואת המבנה ולספק הזמנות בהתאם לצרכים שלכם.

השארת תגובה