ספר זה מוצג אחרי המסע לפולין בבתי ספר תיכוניים. כשאתם נדרשים לגבש חומר כתוב לכדי ספר סיכום המסע לפולין, חשוב לפנות לחנות מקצועית לעיצוב אוגדנים ממותגים. שם, תוכלו למצוא פתרונות עיצוב המתאימים למסע לפולין, אשר יהיו קשורים באופן ישיר לתוכן הכתוב בפנים. אם אתם אחראי רכש בבתי ספר או במחלקות פיקוח חינוכיות אזוריות במועצות, מומלץ להשקיע בבחירה ולדאוג להסדיר ספר שייראה במיטבו על מנת שקוראים שונים בעלי עניין יבקשו לקרוא את הכתוב בפנים. זה מתאר מסע של נערים שביקרו, ככל הנראה, לראשונה בפולין. ספר סיכום הוא מיצג נדרש, ובמקרים רבים הוכח כמעניין מאד לקריאה.

גיבוש עיצוב הכריכה של הספר

ספר סיכום המסע לפולין יכול להיות מגובש על בסיס כריכת קרטון או עץ. ניתן לבחור גם את דרך החיבור של הכריכה לדפי הספר: חיבור ספירלי מתאים גם לקרטון וגם לעץ, וחיבור חום  (הדפים מחוממים ומודבקים לכריכה בחום, בצירוף מדבקה עוטפת) מתאים רק לכריכת קרטון.

גיבוש הפריסה של הכריכה

את הפריסה ניתן לגבש לאורך או לרוחב. פריסה רוחבית מתאימה, בדרך כלל לתמונות נוף ולתמונות שצולמו לרוחב ומיועדות להדפסה על דפים גדולים מ- A4, או A4 רוחבי. אם החלטתם להתבסס על ספר סיכום המסע לפולין בגודל קטן, למשל A5, בדרך כלל זה יוביל לבחירת יומן בפריסה אנכית. כשמדובר על תמונות קטנות אין כמעט עניין בהפיכת הפריסה, שצוברת את האפקט הדקורטיבי שלה בעיקר מפאת גודלן הפיזי של התמונות.

תכנון מדוקדק של עובי הספר

ספר סיכום המסע לפולין זה לא מיצג שניתן לשנות אחרי שנעשתה הזמנה. לכן, שבועות לפני שתחליטו להדפיס ולהפיץ אותו בבית הספר או במשרד הפיקוח עליו אתם אחראיים, חשוב לתכנן במדויק כיצד הוא ייראה, אלו דפים בדיוק יהיו בו, מה יהיה הסדר הכרונולוגי שלהם, והאם בין החומרים הכתובים יופיעו תמונות? יש להגיש את החומר כפי שאתם מעוניינים שהספר ייראה, עם מספרי העמודים ומיקומי התמונות בדפים הרלוונטיים. על פי ספירת הדפים המסוכמת תוכלו לדעת כמה עמודים להזמין עבור ספר סיכום המסע לפולין. בעקבות כך, ניתן יהיה לקבל הצעת מחיר סופית עבור הפרויקט כולו.

השארת תגובה