כשאתם מתכננים יום עיון או השתלמות, או שאתם נשלחים לאירועים מסוג זה בתור משתלמים, אתם צריכים לצידכם אוגדנים ייעודיים. אוגדנים אלו יסייעו לכם להעביר או לעבור את ההשתלמות בהצלחה יתרה. הם מיועדים לימי השתלמות שכן הם מבוססים גם על אחסון תוכן קיים וגם על דפי כתיבה ליצירת תוכן חדש, כיאה למסגרות לימודיות. תכנון אוגדנים להשתלמויות הוא אחד התהליכים המעניינים ביותר בתעשיית עיצוב הקלסרים והפולדרים. כאן אנו מביאים לכם את רזי ההצלחה בו: כיצד לעשות זאת על הצד הטוב ביותר ולספק לעצמכם אוגדנים להשתלמויות שמתאימים לצרכים שלכם?

תכנון המבנה של האוגדן

עיצוב אוגדנים להשתלמויות מתחיל, בראש ובראשונה, מהמבנים שלהם. אוגדנים להשתלמויות משמשים ללימוד והעברת חומר לימודי אבל יש בהם גם מסר שיווקי שקשור לאותו נושא. בסופו של דבר, המטרה של האוגדן היא למכור ולחשוף שיש שירות או מוצר חדש שניתן לשלם ולקבל אותו. לכן, מומלץ לחלק את האוגדן לאזור עם דפי כתיבה ודפי ממו שישמש את המשתלמים (או אתכם, אם אתם המשתלמים), ומן העבר השני – יש לתכנן מקום להצבת חומר מודפס העוסק בהשתלמות. למשל, להדביק ניילונית שניתן יהיה לאחסן בה דפים אחד על השני. אפשרות נוספת היא להציב את דפי הממו בתוך כיס באוגדן, ולהנחות את המשתלמים להשתמש בכריכה בתור מצע קשיח.

תכנון המבנה הנייד של האוגדן

אוגדנים להשתלמויות הם אוגדנים שהאורחים שלכם צפויים לטייל איתם, במיוחד בהפסקות ובין המאורעות. לכן, מאד חשוב לדאוג למוביליות שלהם. למשל, מומלץ לבחור אוגדן עם ידית ורוכסנים שניתן לסגור ולהזיז ממקום למקום. אפשרות אחרת היא לצייד את הלקוחות בתיקים, או פשוט לבחור אוגדנים שנכנסים לתיק באורך ממוצע. מאד חשוב שתהיה כריכה וניתן יהיה לסגור אותו, והוא לא יהיה אוגדן פתוח, על מנת שהאורח ייהנה באמת ובתמים מהמוצר שאתם מספקים לו.

עיצוב אוגדנים להשתלמויות

אוגדנים להשתלמויות צריכים להיות מעוצבים בהתאם לנושא של ההשתלמות. לדוגמה, אם הלימוד שלה מתמקד בנושא טבעי או ימי, מומלץ לצרף תמונה של אותה תופעת טבע או רצועת ים בשילוב טיפוגרפיה כתובה. חשוב מאד לשים את הלוגו שלכם ואת הלוגו של המוצר או השירות הנלמדים על מנת שהלקוחות/ המשתלמים יזכרו את תוכן ההשתלמות, ואתכם ספציפית.

השארת תגובה